W jaki sposób podbić rynki zagraniczne i dotrzeć do klientów na całym świecie? Jak uniknąć pułapek prawnych, prowadząc e-handel za granicą? O ekspansji globalnej i skutecznej sprzedaży online już 27.04 podczas targów E-commerce Berlin opowiedzą m.in. przedstawiciele firm OTTO, Samsung, Google i Audioteka.
27 kwietnia na terenie Postbahnof am Ostbahnhof w Berlinie odbędą się najważniejsze targi w regionie CEE związane ze sprzedażą w internecie. To doskonała szansa, żeby dowiedzieć się więcej o najnowszych technologiach związanych z e-commerce od praktyków, ekspertów i profesjonalistów z branży.
Wydarzenie przeznaczone jest dla wszystkich osób zainteresowanych handlem online – zarówno dla osób posiadających własne sklepy, jak i dla takich, które dopiero przymierzają się do uruchomienia nowego kanału sprzedaży.
Platformy sklepowe, fotografia 360, obsługa płatności, e-mail marketing, customer support, CRM, marketing automation, hosting i logistyka – to tylko przykłady branż i usług reprezentowanych podczas targów. Impreza ma charakter międzynarodowy, a jej celem jest wspieranie współpracy na całym obszarze CEE. W trakcie targów zwiedzający będą mogli zobaczyć najnowsze rozwiązania na rynku e-commerce prezentowane przez ponad 70 wystawców oraz spotkać ponad 3,5 tysiąca osób związanych z tą branżą.
Udział w targach to pozycja obowiązkowa dla firm chcących otworzyć swoją działalność na zagraniczne rynki. E-commerce Berlin to doskonała platforma wymiany doświadczeń pomiędzy ważnymi graczami z branży oraz osobami dopiero rozkręcającymi swój biznes. Udział w targach nie tylko ułatwi ekspansję sklepów na rynki zagraniczne, ale także pozwoli na poznanie aktualnej oferty dostawców usług wspomagających sprzedaż internetową – mówi Piotr Szczepaniak.
Dzięki niepowtarzalnej okazji do networkingu będzie można spotkać się z przedstawicielami e-sklepów z innych państw, nawiązywać kontakty biznesowe oraz posłuchać specjalistów w dziedzinie e-handlu.
W trakcie E-Commerce Berlin odbędzie się cykl prelekcji prowadzonych przez ekspertów z branży. Targi swoim wystąpieniem otworzy Oliver Prothmann z BVOH (German Federal Association Online-Trade), który opowie o europejskich marketplace’ach. Zagadnienie rozwinie m.in. Hartmut Deiwick z Aponeo. Tematem przewodnim będzie jednak ekspansja międzynarodowa, o której opowiedzą m.in. Kamil Glenszczyk z Google, Mike Sadowski z Brand24, Georg Sobczak z Criteo, Marcin Beme z Audioteki oraz Rafał Brzoska z Inpostu.
Na berlińskiej scenie pojawią się także dwaj reprezentanci Google, przedstawiciel Samsunga, Mara-Christina Cederskog z Otto Group, Mrdjan Uzelac z ePages (one of the world´s leading online store platforms) oraz prosto z Kalifornii Yoav Kutner, Co-Founder Magento oraz obecny CEO OroCRM (światowy lider w obszarze SAAS)!
Wiedzą podzielą się m.in.:
Pełna lista prelegentów dostępna pod adresem: ecommerceberlin.com/#speakers
– Dobór prelegentów pokazuje, że tematy będą prezentowane z wielu perspektyw, dlatego też zapowiada się naprawdę ciekawie, różnorodnie i inspirująco. Z takich spotkań zawsze wychodzi się ze sporą ilością wiedzy oraz motywacji – tym samym naładowując się energią do stawiania czoła nowym biznesowym wyzwaniom – podsumowuje Tomaszewski
Udział w targach oraz prelekcjach jest bezpłatny – jednak trzeba dokonać wcześniejszej rejestracji na stronie internetowej. Dostępne są jeszcze stoiska wystawowe dla firm – a bez wątpienia E-Commerce Berlin to wydarzenie, na którym warto się pokazać.
Plan wydarzenia oraz szczegóły dotyczące targów można znaleźć na stronie: ecommerceberlin.com
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*