Powstanie nowy gracz na rynku reklamy internetowej. Wspólne działanie Gadu-Gadu i Allegro ma zagrozić pozycji lidera, którym jest Google.
GG Network oraz Grupa Allegro łączą siły w zakresie sprzedaży reklam w internecie. W tym celu działy sprzedaży obu spółek zostaną zintegrowane, tworząc jeden zespół.
Celem nowego biura reklamy jest stworzenie oferty z wykorzystaniem wieloletniego doświadczenia i potencjału zarówno GG, jak i Allegro, co ma zapewnić reklamodawcom dotarcie do milionów polskich internautów w innowacyjny i efektywny sposób. Pierwsze efekty współpracy GG Network i Grupy Allegro można zaobserwować w kategoriach tematycznych motoryzacja i finanse.
- To strategiczna współpraca, pozwalająca na połączenie kompetencji obecnych zespołów – mówi Tomasz Jażdżyński, Prezes Zarządu GG Network S.A. Synergia działań obu spółek, należących do tego samego właściciela jest naturalnym i korzystnym krokiem. Oczekujemy, iż wspólnie będziemy odgrywać wiodącą rolę na rynku reklamy internetowej – dodaje.
Według najnowszego badania Megapanel zagregowany zasięg wydawców, obejmujący m.in. witryny takie, jak Allegro.pl, Bankier.pl, Ceneo.pl, Otomoto.pl, Gadu-Gadu.pl, GG.pl oraz aplikacje komunikatora Gadu-Gadu i radia OpenFM, sięga prawie 80%, dając im drugie miejsce na rynku.
Szefem nowego, zintegrowanego zespołu zostanie Jacek Makowski, który posiada doświadczenie na rynku reklamy internetowej, gdyż współtworzył i przez wiele lat zarządzał biurem reklamy Grupy Onet.pl, ostatnio w Axel Springer Polska. Od marca 2011 roku pełnił funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej IAB Polska.
Allegro i Gadu-Gadu należą do Naspers Ltd., światowego koncernu działającego w sektorach mediów, internetu i rozrywki online.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|