Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Forum Wsparcia IT 2012. Konferencja poświęcona wsparciu informatycznemu

PATRONAT MEDIALNY 29-03-2012, 08:35

W dniach 17-18 maja 2012 r., w Hotelu Trylogia, w Zielonce k. Warszawy odbędzie się jedyna w Polsce konferencja poświęcona wsparciu informatycznemu. W trakcie dwóch dni obrad, podczas sesji plenarnej oraz dwóch sesji równoległych zostaną przedstawione najnowsze koncepcje, sprawdzone rozwiązania i praktyczne doświadczenia z tego zakresu.

W tym roku motywem przewodnim konferencji będzie WIEDZA. 

- Zarządzanie wiedzą w centrum wsparcia to umiejętność przekształcenia sumy potencjałów osób indywidualnych we wspólny potencjał organizacji. Korzyść przynosi współdzielenie i wielokrotne używanie zgromadzonych informacji i praktyk. Dziś każda organizacja dostarczająca usług IT musi postrzegać wiedzę jako kapitał, który należy objąć zarządzaniem, by rósł i przynosił zyski - powiedział Jarosław Gwardyś, Menedżer HDI-Poland.

Przed konferencją odbędzie się cykl szkoleń HDI®, wśród których znalazła się nowość w ofercie: „Podstawy zarządzania wiedzą wg standardów KCS℠”. Organizator przygotował także dedykowany panel dyskusyjny na temat sposobu identyfikacji i instytucjonalizacji wiedzy w centrum wsparcia. Uczestnicy poszukają odpowiedzi na pytania: jak zarządzać wiedzą, jak zapewnić jej aktualność, jak zachęcać pracowników do dzielenia się wiedzą. Niewątpliwym atrakcją konferencji będzie wystąpienie Ricka Joslina - międzynarodowego eksperta w tej dziedzinie.

W programie konferencji:

  • Zarządzanie wiedzą w zarządzaniu usługami IT
  • Rola centrum wsparcia IT w realizacji strategii IT 
  • Jak w zgodzie z prawem organizować pracę w dziale wsparcia IT?
  • Service desk w chmurach - nasze doświadczenia, case study, perspektywa Klienta, Dostawcy oraz Konsultanta
  • Narzędzia wspomagające zarządzanie usługami w chmurze
  • Komunikacja centrum wsparcia: Jak osiągnąć komunikacyjną nirwanę?
  • Podstawy zarządzania międzynarodowym centrum wsparcia - jak działa Globalne Centrum IT GlaxoSmithKline w Poznaniu

Podczas Forum przedstawione zostaną również koncepcje i studia przypadków dotyczące korzystania z technologii w celu optymalizacji wsparcia IT.

Partnerami Forum Wsparcia są:
IBM – Platynowy Partner
CA – Złoty Partner
CompFort Meridian Polska Sp. z o.o. – Złoty Partner
MWT Solutions Sp. z o.o. – Złoty Partner
Alstor Sp. z o.o. – Partner
Petrosoft Sp. z o.o. – Partner

Patronat medialny:
Dziennik Internautów
ITBiznes.pl
Outsourcing Magazine

W ramach Forum Wsparcia IT odbędzie się również uroczysta Gala, podczas której zostaną ogłoszone wyniki tegorocznej edycji konkursu Lider Wsparcia IT 2011. Ideą konkursu jest promowanie najlepszych praktyk w zakresie wsparcia użytkowników IT.

- Konferencja jest wyjątkową okazją do dyskusji o zarządzaniu wiedzą w centrach wsparcia, a także o innych wyzwaniach, stojących dziś przed tymi organizacjami. Program dedykujemy wszystkim profesjonalistom i entuzjastom wsparcia IT, w tym: menedżerom różnego szczebla, szefom zespołów, specjalistom zaplecza i wsparcia lokalnego, a także pracownikom pierwszej linii - powiedział Artur Sygnatowicz, Menedżer HDI-Poland. - Zapraszamy do udziału w spotkaniu, które łączyć będzie edukację, wymianę doświadczeń i rozrywkę w przyjaznej atmosferze hotelu Trylogia.

Dla osób, które zgłoszą się w pierwszym terminie, organizatorzy przewidzieli atrakcyjne, niższe ceny za udział.
Szczegółowe informacje o programie, prelegentach oraz formularz zgłoszenia dostępne są na stronie www.hdi.pl/wydarzenia/forum-wsparcia


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR