Rosnący Twitter długo jeszcze nie zagrozi pozycji Facebookowi. Mimo to największy serwis społecznościowy świata zdaje się planować wykoszenie konkurencji.
reklama
Mający ponad 200 milionów użytkowników serwis społecznościowy Facebook nie ustaje w zmianach, których celem jest umocnienie swojej pozycji w internecie. Serwis postanowił wkroczyć na terytorium do tej pory okupowane wyłącznie przez Twittera. Krótkie wiadomości przesyłane przez użytkowników są podstawą Twittera. Ponieważ jego popularność szybko rośnie, rozwiązanie to wprowadza u siebie Facebook.
Chce umożliwić swoim użytkownikom korzystanie z serwisu poprzez wysyłanie SMS-ów. Włączenie tej funkcjonalności na swoim koncie sprawi, że na telefon komórkowy otrzymywać będziemy informacje o zmianach na profilach znajomych, a także stronach fanów. Odpisując na otrzymaną wiadomość, można na danym profilu umieścić komentarz - informuje serwis The Next Web.
Wkroczenie do strefy Twittera oznacza jedno - Facebook nie zamierza biernie przyglądać się szybko rosnącej liczbie użytkowników młodszego kuzyna. Mimo że jego pozycja nie wydaje się zagrożona, firma woli dmuchać na zimne. Wprowadzając u siebie to, co Twitter ma już od dawna, chce się pozbyć konkurenta. Pytanie tylko, czy właśnie tego oczekują internauci? Miejsca w sieci jest wystarczająco dużo dla obu serwisów, z których każdy mógłby dostarczać różnego rodzaju usług.
Oczywiście ostateczny los obu serwisów zależy od nas - internautów.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*