Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Efektywna obsługa rezerwacji w klubie sportowym

redakcja 03-12-2010, 16:07

Jesteś właścicielem klubu sportowego? Wynajmujesz korty do tenisa, czy squasha, a może tory bowlingowe. Masz problem z efektywnym zarządzaniem rezerwacjami? Chcesz obniżyć czas obsługi klienta? A może chcesz uniknąć ręcznego obliczania opłat i podsumowywania wyników? Jeżeli choć na jedno z tych pytań dopowiedziałeś twierdząco system Rezerwuj.net jest dla Ciebie.

rezerwuj.netSystem Rezerwuj.net został stworzony w celu zapewnienia sprawnej obsługi sprzedaży rezerwacji miejsc w klubach sportowych, boiskach, i wszędzie tam gdzie występuje potrzeba kontrolowania osób i zarządzania miejscami. System został zaprojektowany i zbudowany tak, aby do minimum skrócić czas obsługi klienta rezerwującego miejsce, kort tenisowy, squash owy czy choćby tor bowlingowy. Korzystając z Rezerwuj.net możliwe jest prowadzenia rezerwacji dla niemal każdego rodzaju usługi, o dowolnym czasie trwania, z podziałem na pracowników oraz sale, gabinety lub urządzenia. Osoby obsługujące program nie mają kontaktu z nadmierną ilością informacji, co w połączeniu z nowoczesnym, intuicyjnym i łatwym w obsłudze panelem użytkownika pozwala na znacznie bardziej efektywną organizację pracy.

Nisza na rynku

Na rynku oprogramowania znajduje się pewna liczba systemów obsługujących kluby sportowe w zakresie zarządzania rezerwacjami. Niestety większość z nich posiada wady, do których można zaliczyć:

  • jednostanowiskowość, co ogranicza znacznie możliwości dostępu do systemu z zewnątrz;
  • duży udział obsługi klubu w procesie składania i realizacji rezerwacji. Zazwyczaj na każdym etapie obsługi rezerwacji konieczna jest interakcja recepcjonisty;
  • brak integracji z systemami fiskalnymi;
  • brak integracji z systemami zarządzania kortami/boiskami (automatyczne otwieranie drzwi/zapalanie świateł);
  • możliwość nadużyć przez pracowników recepcji. Recepcja może sprzedać rezerwacje nie rejestrując ich w systemie;
  • brak wspomagania maksymalizacji wykorzystania istniejącej infrastruktury. Systemy potrafią przedstawiać, w jakich godzinach infrastruktura jest wolna, jednak sprzedanie rezerwacji na te godziny leży tylko i wyłącznie w gestii pracowników klubu.

Analizując powyższe problemy zdecydowano się na opracowanie nowoczesnego systemu internetowych rezerwacji o nazwie Rezerwuj.net. - Mając do dyspozycji nowoczesne technologie informatyczne możliwa jest automatyzacja istniejących usług oraz stworzenie nowych – dotychczas niedostępnych, które znacznie uproszczą zarządzanie klubem – mówi Damian Maliński z Rezerwuj.net.

System Rezerwuj.net w służbie klienta…

Dostęp do systemu realizowany jest dla wszystkich potencjalnych klientów poprzez przeglądarkę internetową. Dzięki zastosowaniu rozwiązania w stylu SaaS (Software as a Service) możliwość interakcji systemem i korzystania z niego będzie możliwa z dowolnego miejsca na świecie wyposażonego w łącze internetowe.

- Dzięki naszemu rozwiązaniu istnieje możliwość bezpośredniego zakładania rezerwacji przez Klienta z poziomu przeglądarki internetowej – komentuje Damian Maliński. System podpowie wolne terminy oraz automatycznie pokaże stawkę za daną rezerwację – dodaje. Kolejnym udogodnieniem dla klientów jest także automatyzacja płatności i możliwość wyboru najdogodniejszego dla siebie sposobu zapłaty. Istnieje możliwość płatności online poprzez przelew, czy systemy e-płatności na (allPay, dotPay) oraz płatność bezpośrednio w klubie.

… i klubu

Z punktu widzenia klubu sportowego system umożliwia znaczną pomoc w obsłudze jego codziennej działalności poprzez zarządzanie salami, pokojami ćwiczeń, czy kortami i boiskami w zakresie:

  • programowego „uruchamiania” kortu z poziomu aplikacji: włączenie oświetlenia, klimatyzacji, otwarcie drzwi;
  • aktywacji kortu/rezerwacji przez Klienta za pomocą dostarczonej mu karty chipowej i systemu sieci czytników, przy każdym zarządzanym obiekcie.

Dodatkowo istnieje możliwość integracji z systemami powiadomień Klientów, takimi jak SMS, e-mail, czy tak popularne ostatnio komunikatory internetowe (jak GG, Skype, itp.) w celu szybkiego przekazywania informacji do Klienta, niezależnie od jego aktualnego położenia. Jest to świetny sposób na przekazywanie dodatkowych informacji dla członków klubu czy klientów. Za pomocą tzw. „instant messagingu” możemy przekazywać na przykład informacje o: nadchodzących rezerwacjach, przygotowywanych imprezach specjalnych (np. turniejach), specjalnych promocjach cenowych.

Nowoczesny system Rezerwuj.net jest odpowiedzią na coraz większe zapotrzebowanie na automatyzację usług obsługi klientów wszelkiego rodzaju klubów sportowych. Odpowiednie wdrożenie i wykorzystanie takiej aplikacji pozwala na efektywne wykorzystanie wolnych przestrzeni w klubie oraz optymalizację kosztów przez lepsze wykorzystanie czasu pracowników.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *