Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Edukacja o e-commerce w szkołach ponadgimnazjalnych

27-09-2015, 17:34

Jakie są najważniejsze elementy polityki prywatności e-sklepu? Czym są klauzule niedozwolone? W jaki sposób realizować działania marketing automation? Na te oraz inne pytania znajdą odpowiedź uczniowie szkół ponadgimnazjalnych w wirtualnym podręczniku „Jak założyć e-sklep?”.

Publikacja, która trafiła do szkół, została przygotowana przez ekspertów Izby Gospodarki Elektronicznej, we współpracy z Fundacją im. Lesława A. Pagi.

Książka stanowi kompendium wiedzy na temat prowadzenia sklepu internetowego, wprowadzi uczniów do świata biznesu elektronicznego i poprowadzi krok po kroku po procedurach związanych z założeniem własnego e-sklepu. Czytelnicy znajdą w nim praktyczne informacje dotyczące tworzenia biznesplanu, prawnych aspektów związanych z funkcjonowaniem sklepu internetowego, działań marketingowych zmierzających do pozyskania klienta, a także wyboru technologii w ramach której sklep będzie funkcjonował.

W przygotowanie podręcznika „Jak założyć e-sklep?” zaangażowali się praktycy z branży e-commerce, przedstawiciele takich firm jak: Advicero Tax, Bluerank, Betterment, Kancelaria Lubasz i Wspólnicy, Orba, Poczta Polska, Rzetelny Regulamin, Splio, Symcore, Tradedoubler, TrustedShops. Podręcznik powstał w ramach projektu Szkolna Internetowa Gra Giełdowa, którego organizatorami są Giełda Papierów Wartościowych oraz Fundacja im. Lesława A. Pagi.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *