Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Dłuższa ważność konta w T-Mobile nie od razu

20-11-2011, 00:08
Listy Czytelników

Abonent T-Mobile musiał czekać ponad miesiąc na "automatyczne" przełączenie promocji i skorzystanie z rocznej ważności konta w T-Mobile na kartę.

Na początku października pisaliśmy w Dzienniku Internautów o akcji przedłużania ważności konta (połączenia wychodzące) w T-Mobile o 356 dni. Działanie miało być proste, bo wystarczyło wysłać SMS-a lub odebrać połączenie. Jeden z Czytelników z problemem borykał się przez miesiąc.

Uważam, że ta informacja (o możliwości przedłużenia konta o rok – przyp. red.) jest błędna, gdyż operator nie wprowadził jeszcze tej możliwości – pisze Czytelnik DI. – Osobiście gdybym nie doładował swojego konta kwotą 25 zł dnia 17 października, to dnia 18 października moje konto zupełnie straciłoby ważność, a środki na nim zgromadzone (wtedy 122 zł) by przepadły. Zaznacza też, że po odebraniu połączenia, a następnie skontaktowaniu się z BOA wciąż nie ma przedłużonej ważności konta.

Czytaj też: Orange: 2 lata ważności konta na kartę

Pracownik biura prasowego T-Mobile zapewnia Dziennik Internautów, że powyższy przypadek jest odosobniony, ponieważ nie było innych zgłoszeń z podobnymi problemami. Gdyby jednak zajrzeć na stronę należącą do operatora (t-mobile-trendy.pl), można znaleźć kilku kolejnych abonentów z identycznymi uwagami, co Czytelnik DI. Moderatorzy kierują ich do Biura Obsługi Abonenta (BOA), gdzie – zdaniem abonentów – nikt nie pomaga.

Po interwencji Dziennika Internautów abonent otrzymał SMS-a z informacją, że problem techniczny został rozwiązany, a ważność konta została przedłużona o 365 dni.

Zdaniem przedstawiciela T-Mobile problem mógł pojawić się, gdy wielu abonentów w tym samym czasie dokonało aktywacji nowej promocji, tj. odebrało lub wykonało połączenie bądź wysłało SMS-a. W tym przypadku – według T-Mobile – proces aktywacji mógł potrwać znacznie dłużej aniżeli w przypadku innych abonentów.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: DI24.pl

UWAGA: UWAGA: Wybrane listy, przesłane do redakcji Dziennika Internautów, publikujemy, by umożliwić ich autorom dotarcie do szerszego grona odbiorców. Czytelnicy mogą podzielać zawarte w nich poglądy lub mieć odmienne zdanie - zachęcamy do wyrażania swoich opinii w komentarzach. Treści publikowanych listów mogą zawierać prywatne poglądy internautów, które nie odzwierciedlają poglądów redakcji DI. Listy prosimy kierować na adres: listy@di.com.pl