Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Dla nowoczesnych działów marketingu - Marketing and Technology Congres 2015

09-02-2015, 08:58

Marketing i technologia - para bardzo zgrana. Jak najlepiej wykorzystać to połączenie? Na to pytanie odpowiedzą 16 kwietnia 2015 roku Grupa PWN i HG Intelligence - organizatorzy Marketing and Technology Congress 2015.

Spotkanie - bo wykłady i prelekcje połączone będą z licznymi studiami przypadków, panelami dyskusyjnymi i zajęciami warsztatowymi - adresowane jest do przedstawicieli firm, które chcą wykorzystać najnowsze rozwiązania technologiczne w służbie marketingu i sprzedaży. Omówione zostaną m.in. takie zagadnienia, jak ominichannel marketing, fast data, ambient intelligence czy programmatic buying. Organizatorzy zapowiadają tak niecodzienne pomysły na formułę, jak talkshow czy przygotowanie zestawu narzędzi marketingowych do wykorzystania ad hoc.

Podczas konferencji omówione zostaną m.in. tematy połączenia działań online i offline (w tym z wykorzystaniem beaconów i innych nowych narzędzi), różnych aspektów płatności mobilnych, umiejętnego wykorzystania sieci społecznościowych, skutecznego i zgodnego z prawem wykorzystania baz danych czy efektów nowej ustawy konsumenckiej.

Nie zabraknie problemów niezbędnego w dzisiejszej sprzedaży content marketingu. Ciekawym elementem będzie strategiczne spojrzenie na wykorzystanie technologii w kampaniach marketingowych - ich efektywność, skuteczność, opłacalność i strategie wdrożeniowe.

Organizatorzy podkreślają, że spotkanie zostało zainspirowane wynikami analizy potrzeb współczesnych marketerów oraz ogromnym zainteresowaniem publikacją „E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy” pod redakcją naukową Jarosława Królewskiego i Pawła Sali. Książkę tę otrzymają uczestnicy konferencji.

Uczestnikami konferencji będzie blisko 150 aktywnych zawodowo praktyków, specjalistów odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing. Warto zwrócić na to uwagę, gdyż organizatorzy zaplanowali także czas na networking.

Czas
16 kwietnia 2015, godz. 8.30 - 17.30

Miejsce
Warszawa, Businessman Institute, ul.Trakt Lubelski 40a

Dziennik Internautów jest patronem medialnym wydarzenia.

>> Czytaj także: Marketing szeptany piątą kolumną w marketingu politycznym?


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *