Coraz mniejsze zapotrzebowanie na iPada?

15-11-2011, 14:34

Apple będzie musiał w najbliższym czasie zmierzyć się z mniejszym zainteresowaniem nowymi tabletami - poinformował jeden z analityków Goldman Sachs.

- Uważamy, że rozsądnie jest przypuszczać, iż iPad będzie musiał wkrótce zmierzyć się z mniejszym zainteresowaniem - czytamy w raporcie Goldman Sachs. Analitycy uważają jednak, że Apple nie będzie miał większych problemów z walką na rynku tabletów.

Czytaj także: MacBooki Air szybko zyskują popularność

Firma mogłaby zainteresować w najbliższym czasie większą liczbę klientów swoimi tabletami, integrując je mocniej z iCloud, oferując usługę Siri dla iPada oraz obniżając ceny. Szczególnie ten ostatni punkt raportu Goldmana może zdaniem analityków okazać się kluczowy w walce z konkurentami.

Warto przypomnieć, że Kindle Fire od Amazona, dostępny za niecałe 200 dolarów, szybko podbił serca użytkowników. Choć urządzenie nie jest jeszcze tak rozpoznawalne, jak iPad, już teraz jego sprzedaż jest porównywalna ze sprzętem Apple'a. Według niektórych raportów amerykański gigant może nawet dopłacać do swoich urządzeń, by wywalczyć sobie silną pozycję na rynku.

Popularność urządzeń po ich premierze
fot. - Popularność urządzeń po ich premierze
Choć wyniki finansowe Apple'a są coraz lepsze, sprzedaż tabletów stała się jedną z kluczowych działalności firmy. To właśnie od iPada będzie więc zależało, czy ostatni kwartał roku znowu przyniesie rekordowe zyski. Tablety są również, jak na razie, największym sukcesem korporacji z Cupertino. W pół roku po premierze do klientów trafiło niemal 40 milionów iPadów, przy zaledwie 15 milionach iPhone'ów oraz niecałym milionie iPodów.

Czytaj także: Kindle Fire zainteresował deweloperów


Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Październik 2021»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031