Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

CAM Media S.A. inwestuje w Brand24

24-08-2011, 15:18

Spółka giełdowa CAM Media S.A. objęła 30 proc. udziałów w Brand24, narzędziu monitoringu marki i obsługi klientów za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Sonda
Czy Brand24 dzięki pozyskaniu inwestora osiągnie zamierzony cel?
  • tak
  • nie
  • nie mam zdania
wyniki  komentarze

Głównym zadaniem Brand24 jako narzędzia monitoringu internetu jest błyskawiczne wychwytywanie wszelkiego typu dyskusji, reklamacji czy uwag związanych z wybraną marką lub produktem. Narzędzie daje możliwość obsługi klientów skupionych w ramach platform społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter czy Blip, ale również na wszelkiego typu forach dyskusyjnych czy blogach.

- Wsparcie CAM Media to dla Brand24 duży krok naprzód. Od jakiegoś czasu poszukiwaliśmy podmiotu, który wniesie do naszego projektu nie tylko gotówkę, ale również skuteczne struktury sprzedażowe. CAM Media S.A. osiągnęła w zeszłym roku 62 mln zł przychodu, co obok dynamicznie rosnących zysków stanowi najlepsze referencje tego podmiotu – mówi Michał Sadowski, twórca Brand24.

>> Czytaj też: Debet w koncie firmowym: dla startupów tylko w 6 bankach

Brand24 w fazie testów
fot. - Brand24 w fazie testów
Równie optymistycznie na objęcie udziałów w Brand24 patrzy przedstawiciel CAM Media. Brand24 to jeden z najlepszych nowych projektów z obszaru marketingu internetowego. To narzędzie ma potencjał zostania standardem w pomiarze efektywności działań w social media, jak i stać się źródłem bezcennej informacji dla marketerów. Będzie to możliwe dzięki bardzo dobremu produktowi stworzonemu przez ekipę z Brand24, jak i naszemu wsparciu w obszarze sprzedaży i marketingu – mówi Paweł Orłowski z Zarządu CAM Media S.A.

Jak tłumaczy Michał Sadowski, celem jest stworzenie uniwersalnego narzędzia monitoringu i kanału komunikacji z klientami, którego wykorzystanie pozwoli m.in. na wsparcie sprzedaży, a także wzmocnienie pozytywnego wizerunku wybranej marki, produktu bądź usługi.

Brand24 jest aktualnie w fazie prywatnych betatestów. Start narzędzia planowany jest na początek września. Powołana w sierpniu 2011 spółka akcyjna Brand24 S.A. zamierza w perspektywie 1-2 lat wejść na rynek NewConnect. Planowany jest także start globalnej, anglojęzycznej wersji narzędzia.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR