Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Branża retail: sklepy przyszłości (wideo)

29-07-2010, 07:10

22 września 2010 r. w Centrum Handlowym Złote Tarasy w Warszawie odbędzie się event "Sklep przyszłości. Comarch Retail Innovation Center". To interaktywne i multimedialne spotkanie dla przedstawicieli sieci sprzedaży detalicznej, organizowane przez polskiego producenta oprogramowania dla branży retail – firmę Comarch.

Podczas wydarzenia "Sklep przyszłości. Comarch Retail Innovation Center" zaprezentowane zostaną rozwiązania dla branży handlu detalicznego powstałe w oparciu o aktualne trendy i dostępne na rynku najnowsze technologie IT.

>> Czytaj też: JakKupować wskaże sklepy godne zaufania

Sonda
Sklep przyszłości będzie:
  • W internecie
  • Multimedialny
  • Bezobsługowy
  • Jeszcze inny
wyniki  komentarze

Gwałtownie rosnąca konkurencja w branży retail wymusza na firmach konieczność poszukiwania świeżych pomysłów na przyciągniecie nowych klientów oraz na utrzymanie przy sklepie czy marce obecnych nabywców. Jeżeli firma chce osiągać sukces w branży retail, potrzebuje nowoczesnych rozwiązań, które zwiększą ilość i wartość koszyka zakupowego, a także będą stanowiły realne wsparcie dla procesów wewnętrznych, redukując koszty operacyjne oraz usprawniając relacje z klientami – mówi Kamil Góral, dyrektor Centrum Rozwoju Biznesu Comarch ERP.

Prezentacja międzynarodowych praktyk biznesowych oraz możliwości rozwiązań IT dla sieci sklepów detalicznych będzie miała niestandardową oprawę. Wystąpienia prelegentów odbędą się w sali kinowej Multikina, a multimedialne stoisko "Comarch Retail Innovation Center" pozwoli przenieść się do sklepu przyszłości oraz przekonać się, jak już dziś w praktyce mogą wyglądać nowoczesne zakupy.

Na nasze spotkanie zapraszamy przedstawicieli rynku handlu detalicznego w Polsce – mówi Tomasz Swolkień, konsultant Comarch Retail. – Uczestnicy eventu dowiedzą się, jak stworzyć niepowtarzalny klimat w sklepie i przyciągnąć do niego rzesze klientów. Poznają sposoby użycia muzyki, zapachu oraz interaktywnych instalacji, tak aby klienci chcieli wracać do sklepu wiele razy. Pokażemy, jak wykorzystywać możliwości ekranów dotykowych, multimedialną ladę Microsoft Surface oraz nowoczesne narzędzia pozwalające wyróżnić się w oczach konsumentów. Eksperci Comarch podpowiedzą, jak odpowiednio zatowarować sklepy i efektywnie zarządzać wielokanałową sprzedażą, a także jak skutecznie budować lojalność, tak aby nabywcy kupowali częściej, wydając więcej – podkreśla Swolkień.

>> Czytaj też: SMB: Rośnie rola bezpieczeństwa i renomy sklepów internetowych

Udział w wydarzeniu jest całkowicie bezpłatny, wymaga jedynie rejestracji poprzez stronę internetową organizatora. Liczba miejsc jest ograniczona. Więcej informacji na: www.SklepPrzyszlosci.Comarch.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Nadchodzi nowy Kindle



Ostatnie artykuły:

fot. Samsung



fot. HONOR








fot. Freepik