Brand24 uruchamia analizę Google Plus

31-10-2011, 13:14

Google Plus stał się kolejną z platform społecznościowych objętych analizą i monitoringiem oferowanym przez Brand24.

Narzędzie monitoringu marki zbiera i analizuje informacje z sieci, zwracając szczególną uwagę na dane pochodzące z serwisów społecznościowych. Realizowany jest również pomiar natężenia szumu wokół wybranej marki, produktu lub wybranych słów kluczowych.

- Stworzenie dedykowanej obsługi dla znaczącej platformy społecznościowej, jaką staje się Google Plus, stanowi naturalny krok w rozwoju naszego narzędzia. Mimo że już wcześniej zbieraliśmy wyniki z tej platformy, to dopiero po niedawnej premierze Google+ API mogliśmy wdrożyć dodatkowe mechanizmy pozwalające na błyskawiczny dostęp do podstawowych danych autora – mówi Michał Sadowski, Prezes Zarządu Brand24 S.A.

Czytaj też: Google Street View wchodzi do wnętrz

Google+ zyskuje na znaczeniu i w ciągu kilku miesięcy zdołał przekonać do siebie 50 mln użytkowników internetu, w szczególności tych najbardziej zaawansowanych. Zdaniem Brand24 to bardzo opiniotwórcza grupa, której publikacje, recenzje czy zgłaszane problemy powinny być analizowane ze szczególną uwagą.

Długoterminowym celem Brand24 jest stworzenie nowego kanału dla badań i komunikacji z klientami. Jego wykorzystanie pozwoli m.in. na wsparcie sprzedaży, a także wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki lub produktu.



Artykuł może zawierać linki partnerów, umożliwiające rozwój serwisu i dostarczanie darmowych treści.

Ostatnie artykuły:

fot. Pixabay



fot. wirestock














© 1998-2025 Dziennik Internautów Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.