Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

11 kwietnia, w ramach konferencji ArtBuzz, w murach krakowskiej AGH zagości Benjamin Richards - reżyser, producent i konsultant techniczny (produkcja 3D, efekty specjalne) współpracujący z największymi wytwórniami filmowymi i dystrybutorami gier komputerowych.

Może pochwalić się pracą przy przedsięwzięciach takich, jak „Avatar”, „Władca Pierścieni”, „Gwiezdne Wojny: Wojny Klonów”, „Iniemamocni” czy „Happy Feet: Tupot małych stóp”.

Benjamin Richards wygłosi prezentację zatytułowaną „3ds Max tips to speed up your production pipeline & how to integrate MotionBuilder & Mudbox”, w której przedstawi uczestnikom ArtBuzza, jak przyspieszyć oraz zwiększyć skuteczność produkcji komputerowych efektów specjalnych.

Ze względu na napięty harmonogram prelegent wystąpi podczas pierwszego dnia konferencji, w ramach bloku Nowych Technologii.

Więcej informacji na stronach:
www.ArtBuzz.edu.pl
www.facebook.com/ArtBuzz

Zapisać się na konferencję można pod adresem: artbuzz.edu.pl/accounts/register

Konferencja ArtBuzz organizowana jest non-profit przez Koło Naukowe MediaFrame.
Wstęp i uczestnictwo w prelekcjach są bezpłatne.

 

NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE:

Miejsce: Centrum Konferencyjne U2, AGH, ul. Reymonta 7, Kraków.

Termin:
11.04.2012 (środa) 9:00 – 20:00 – Dzień Internetu i nowych technologii.
12.04.2012 (czwartek) 9:00 – 20:00 – Dzień grafiki komputerowej i produkcji filmowej.

Organizatorzy:
Koło Naukowe MediaFrame AGH
Uczelniana Rada Samorządu Studentów AGH
Akademia Górniczo-Hutnicza

Honorowy patronat:
Marszałek Województwa Małopolskiego Marek Sowa
Wojewoda Małopolski Jerzy Miller
JM rektor AGH Prof. dr hab. inż. Antoni Tajduś

Partnerzy konferencji:
Alvernia Studios, MAX3D.pl, Miasto Kraków, RCS oraz KrakSpot

Sponsorem platynowym konferencji jest Windows Internet Explorer 9.

Sponsorami złotymi konferencji są Wacom oraz HiddenData.

Sponsorami srebrnymi są Kiwi Produkcje oraz ABB.

Patronat medialny:
TVP Kraków, Krakowska Telewizja Internetowa, ISTV, kulturaonline.pl, Dziennik Internautów, Krakow Film Commision, kinopolska.pl, purpose.com.pl, TechmaniaK.pl, portalfilmowy.pl, Independent.pl, hatak.pl, dlastudenta.pl, Magiczny Kraków, kreatywnybazar.pl, eLO RMF

Program:

Dzień 1
9:00 - 10:00 Analityk biznesowy - czy potrzebuję go w projekcie? - Krzysztof Parzych
10:15 - 11:15 Czy personalizacja treści musi być dla geeków? - Paweł Opydo
11:30 - 12:30 Spark CE - Najprostszy sposób na stworzenie gry przygodowej - Piotr Żygadło
12:45 - 13:45 How dead is dead? Cykl życia technologii - Michał Czaicki, Wojciech Ptak
15:00 - 16:00 Magia Google. Wyszukiwarka jako źródło ruchu i nie tylko. Jak wykorzystać potencjał strony WWW - Marcin Kordowski
16:15 - 17:15 The liberty to collaborate (EN) - Lennart Regebro
18:45 - 20:00 3ds Max tips to speed up your production pipeline & how to integrate MotionBuilder & Mudbox (EN) - Benjamin Richards

Dzień 2
9:00 - 10:00 Animacja zwierząt w Autodesk Maya - Mariusz Korczak
10:30 - 11:30 Sound Design - Kreacja efektów dźwiękowych: analogowa i cyfrowa - Michał Fojcik
12:00 - 13:00 Digital Illustration vs Fashion Photography - o potędze cyfrowej ilustracji - Piotr Janowczyk
14:30 - 15:45 Aktorstwo i reżyseria w scenach Motion Capture - przyszłość wirtualnego aktorstwa - Adrian Perdjon
16:30 - 17:30 Digital Intermediate Process and Colour Correction (EN) - Glen Castino
18:00 - 19:30 Design postaci, materiały i procesy przy tworzeniu efektów specjalnych - Stefan Cordioli

Nieco historii

Dotychczas odbyły się dwie edycje ArtBuzza. Pierwsza, jednodniowa, odbyła się 29 kwietnia 2010 roku. Druga, trwająca już dwa dni (16-17 kwietnia 2011), podzielona została na 2 bloki tematyczne - Blok Technologii Internetowych oraz Blok Grafiki Komputerowej. W ramach bloków przeprowadzono wykłady, trwające 60-90 minut, po których uczestnicy mieli możliwość zadawania pytań związanych z ich tematyką. W trakcie przeprowadzano także liczne konkursy, których łączna pula nagród rzeczowych wynosiła blisko 10 000 zł. Osiągnięta frekwencja dowiodła, że wykłady cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem - najpopularniejsza prelekcja zgromadziła prawie 400 słuchaczy. Na temat inicjatywy powstało wiele korzystnych artykułów zamieszczonych na blogach, serwisach i portalach internetowych.

Czytaj także: Duch renesansu, cybertechnologie i produkcja filmowa


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR