Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

8. edycja TravelCampu odbędzie się w Gdańsku

PATRONAT MEDIALNY 17-05-2012, 08:35

TravelCamp po raz ósmy przyciągnie hotelarzy, touroperatorów, portale turystyczne i agencje interaktywne. Najbliższa edycja spotkania rusza 24 maja w klubie CICO w Gdańsku.

Uczestnicy jedynego w Polsce barcampu adresowanego do sektora travel już od dwóch lat dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Event jest też świetną okazją do integracji środowiska internetowego z branżą turystyczną.

– Idea spotkań łączących marketing internetowy z konkretną branżą (turystyczną) z początku wydawała mi się zbyt niszowa. Okazało się jednak, że dopiero taka formuła pozwala spotkać się zainteresowanym stronom we właściwym miejscu – mówi Marcin Deręgowski, właściciel firmy Artefakt. I dodaje – Będąc współorganizatorem spotkań ogólnobranżowych zauważyłem, że prezentacje są zbyt płytkie tematycznie, a uczestnicy nie mogą czasami znaleźć wspólnego języka. TravelCamp likwiduje te bolączki: wiadomo, z kim i o czym możemy porozmawiać. Nikt nie boi się pokazać liczb, konkretów – tutaj uczestnicy wręcz tego oczekują.

W Gdańsku wiele uwagi eksperci poświęcą trendom w turystyce online, ale nie zabraknie też ciekawych case studies z zakresu mobile marketingu oraz e-mail marketingu. Gościem specjalnym tej edycji będzie Jakub Górnicki, trener, dziennikarz, bloger, zawodowo związany z Gruzją oraz Południowym Kaukazem. Jakub współpracuje też z Dziennikiem Internautów oraz Global Voces. W Georgian Institute of Public Affairs w Tbilisi prowadził warsztaty z multimedialnego dziennikarstwa. Był uczestnikiem i prelegentem wielu międzynarodowych konferencji, w tym m.in. Citizen Media Summit w Chile, Interra Forum w Nowosybirsku, Barcamp Nairobi w Kenii. Realizuje też ciekawe projekty, jak choćby opisywana ostatnio w DI wyprawa pod hasłem "Szukając Witkacego - od Słupska po Sri Lankę, od Upadku do Bzika".

Dla uczestników gdańskiego TravelCampu tradycyjnie już przygotowano sporą dawkę wiedzy praktycznej, losowanie upominków, pyszne przekąski oraz dobrą zabawę podczas AftertParty. Sponsorami tej edycji spotkania są firmy HRS.pl, Travelport Polska oraz Artweb-Media.

Udział w TravelCampie jest nieodpłatny i otwarty dla wszystkich. Warunkiem uczestnictwa jest jedynie rejestracja na stronie internetowej travelcamp.pl.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: DI24.pl