Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

We wtorek 7 maja, czyli tuż po długim majowym weekendzie, odbędzie się kolejne spotkanie 3camp. Tym razem tematem przewodnim będzie badanie efektywności PR i social media. Spróbujemy odpowiedzieć na pytania: Czy warto planować budżet na PR i social media? W jaki sposób wpływają one na sprzedaż? Jak mierzyć ich efektywność i zasięg? Jak zawsze na3campie - minimum teorii i dużo ciekawych case study.

Program spotkania:

  • Karolina Janik - Personal PR, Marcin Potkański - Brandish - Budżet na PR – czy warto?
  • Martyna Szuta - zjednoczenie.com - To wszystko wina Zuckerberga. Facebook dzisiaj – jak marki mogą korzystać z jego potencjału
  • Ewa Salamon - Blog Forum Gdańsk - Hasztagi, lajki, szery, foty, czekiny, czyli jak sprawić, by o wydarzeniu dowiedziały się setki tysięcy osób?
  • Tomasz Okulicz - Engine - Kampanii viralowych nie da się mierzyć? Zmierzmy się z tym!

Kiedy: 7 maja, godz. 18.00

Gdzie: Inkubator STARTER, ul. Lęborska 3B, Gdańsk-Przymorze

Wstęp wolny, wymagana rejestracja na stronie: 3camp-7maja.konfeo.com


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR







Tematy pokrewne:  

tag social mediatag public relationstag PRtag 3camp