Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Ostatni w tym sezonie 3camp poświęcony zostanie tematyce marketingowej. W przedfinałowej przerwie między meczami EURO 2012 porozmawiamy m.in. o tym, jak promować produkt w social mediach i TV oraz czy możliwy jest marketing bez używania Facebooka.

Agenda spotkania:

  • Tomasz Bobrowski – Blue Media - Skuteczna reklama telewizyjna usługi internetowej – czy to możliwe? Case: BlueCash
  • Łukasz Brzeziński – Lookmash.net – Jak można zbudować społeczność notującą ponad milion odwiedzin miesięcznie, ignorując Facebooka?
  • Paweł Harajda – Olcamp - Media społecznościowe w służbie alkoholu
  • Arek Dudkowski – LPP S.A. - Wielotorowość dotarcia do klienta w kampanii CROPP CITY RULEZ

Gdzie: Gdański Park Naukowo-Technologiczny, ul. Trzy Lipy 3, Gdańsk

Kiedy: 26 czerwca (wtorek) godz. 18.00

Wstęp wolny!

Szczegóły na 3camp.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *