Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Przedsiębiorcom, którzy chcą zgłosić sklep internetowy do udziału w Konkursie Bezpieczny eSklep 2013, a jeszcze tego nie zrobili, pozostały tylko trzy dni na rejestrację. Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu, który jest organizatorem tej akcji, wydłużył czas przyjmowania zgłoszeń do 28 lutego.

Po tym okresie zespoły merytoryczne rozpoczną prace związane z wieloetapową oceną sklepów. Oceniane będą elementy wymagane prawem (zakres Regulaminu sklepu, ochrona danych osobowych), dobre praktyki gospodarcze, wiarygodność finansowa oraz te elementy sklepu, które świadczą o wygodzie robienia zakupów on-line jak np. czytelność samego sklepu czy jakość opisu produktu. Więcej szczegółów na temat oceny znajduje się w Regulaminie Konkursu.

W Konkursie Bezpieczny eSklep 2013 mogą wziąć udział sklepy, które działają od minimum pół roku. Uczestnictwo jest bezpłatne, a ilość miejsc ograniczona. Zakończenie etapu oceny i ogłoszenie wyników zaplanowano na 25 kwietnia, podczas Targów eHandlu, które odbędą się na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.

Wszystkim, którzy już są klientami e-sklepów warto przypomnieć, że także mogą wziąć czynny udział w tegorocznym konkursie. Wystarczy wśród uczestników Konkursu wyszukać sklep, w którym najczęściej robi się e-zakupy i ocenić go w krótkiej ankiecie. Sklep, który otrzyma największą ilość wysokich ocen zostanie nagrodzony Wyróżnieniem Konsumentów – wyjątkową nagrodą, ponieważ przyznawaną tylko przez klientów.

Lista sklepów, na które można głosować znajduje się na stronie https://bezpiecznyesklep.pl/sklepy-biorace-udzial, natomiast oddawanie głosów będzie możliwe do 31 marca 2013 roku. Jeżeli wśród uczestników nie ma tego ulubionego e-sklepu, jeszcze przez trzy dni można go zachęcić do rejestracji.

Organizator Konkursu przygotował też film promujący e-zakupy „W Internecie kupuj bezpiecznie – Ty też możesz tak jak my”! Zaprasza nim osoby, które jeszcze nie zdecydowały się na zakupy on-line do podjęcia próby takiego kupowania i przekonania się, że jest to wygodne i bezpieczne. Nie ważne jaki wykonujesz zawód, nie ważne gdzie mieszkasz, zawsze jest dobry czas, do rozpoczęcia przygody z e-zakupami.

Patronaty honorowe w tegorocznej edycji przyznali Ministrowie Gospodarki, Sprawiedliwości oraz Administracji i Cyfryzacji, a także Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych. Złotymi Partnerami są BIG InfoMonitor, Brandbank Polska, Transferuj.pl, Divante, GS1 Polska, Targi eHandlu. Merytorycznie wsparcia udzielają Europejskie Centrum Konsumenckie, Certyfikaty SSL, Rzetelny Regulamin, Kancelaria Radcy Prawnego MPW, LexCare Opieka prawna na abonament, Certyfikat Euro-Label Bezpieczne Zakupy oraz Opineo. Patronat medialny zapewniają portale eGospodarka, Dziennik Internautów, Lepszy Poznań, Logistyka.net.pl, WebSecurity, Prevent Magazin, Bezpieczenstwoplus.pl. Akcję wspierają także powstająca właśnie Izba e-Commerce Polska, Fundacja Bezpieczna Cyberprzestrzeń, Brand24, ECR Polska, Lostonik, portale polskihosting.pl, notanio.pl, produktywsieci.pl, szkoleniowiec i trener e-commerce - Mariusz Wesołowski. Akcję wsparła także znana nie tylko ze scen, ale również zamiłowania do zakupów – także internetowych – Doda (Dorota Rabczewska).


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *