Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Związek pracodawców branży internetowej IAB Polska już po raz piąty przeprowadził konkurs MIXX Awards 2011, skierowany do autorów najlepszych kampanii reklamowych w polskim internecie. Uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się wieczorem pierwszego dnia trwającego w dniach 8-9 listopada wydarzenia Internet Poland Conference&Expo.

Koncepcja nagród MIXX („Marketing and Interactive Excellence”) została rozwinięta przez amerykański oddział IAB i funkcjonuje w USA z powodzeniem od 2005 roku. Nagrody MIXX przyznawane są dla twórców najlepszych interaktywnych kampanii reklamowych roku. Profesjonalne jury - eksperci od reklamy, marketingu i internetu oraz marketerzy - oceniają wszystkie części kampanii, począwszy od strategii i kreacji, poprzez wybór mediów, po efektywność i ROI.

– Tegoroczna edycja Mixx Awards jest szczególna z dwóch względów: po pierwsze odbywa się w ramach organizowanego przez nas po raz pierwszy eventu Internet Poland Conference&Expo, po drugie odnotowaliśmy rekordową liczbę 140 zgłoszeń – powiedziała Patrycja Sass-Staniszewska, dyrektor biura IAB Polska. – O zwycięstwie poszczególnych projektów często decydowały dziesiętne części punktów, co świadczy o bardzo wyrównanym poziomie prac.

Laureaci konkursu Mixx Awards 2011 (audytorem konkursu jest PwC)

Nominowani w kategorii Kampania wizerunkowa:

  • Ceneo: Gong Sp. z o.o. - zwycięzca

  • Męskie Granie 2011: Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o ska, Macroscope OMD

  • Rytuał Przyjęcia: ACR


Nominowani w kategorii Wprowadzenie nowego produktu na rynek:

  • IE9 - Twoja Stara: Saatchi & Saatchi Digital oraz Universal McCann, Universal McCann

  • Launch marki Revange: Chariot

  • Nike Free: Mindshare Polska Sp. z o.o., Artegence - zwycięzca


Nominowani w kategorii Bezpośredni odzew:

  • Play Try smart fon: Mediacom Interaction, GreyGroup Poland, K2 Internet - zwycięzca

  • Promocja oferty letniej - TUI.: FreshMail,

  • Wymyśl nowy smak: Media Direction Digital


Nominowani w kategorii Najlepsze zastosowanie nowych mediów:

  • Czy Jarasz się Polską?: Grupa Allegro

  • KFC SoGood: CodeMedia S.A., Adv.pl Sp. z o.o. - zwycięzca

  • Neostrada - Przefiltruj ofertę: Mec:Interaction, WPP


Nominowani w kategorii Marketing społecznościowy:

  • Adam Małysz parkuje RSa w ścianie: GoldenSubmarine - zwycięzca

  • Dulux - Pokoloruj Fejsa: Euro RSCG Digital

  • Ojciec Bóg: Heureka Huge Idea Sp. z o.o.


Nominowani w kategorii Gry:

  • Gra „Gitarowe Granie” promująca Męskie Granie 2011: Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o

  • Męskie Pasje: Gong Sp. z o.o

  • Świat Danio: Mediacom - zwycięzca


Nominowani w kategorii Wideo-online:

  • Adam Małysz parkuje RSa w ścianie: GoldenSubmarine

  • Salon Wróżby Miłosnej Allegro: Grupa Allegro, F 25 - interaktywny dom produkcyjny - zwycięzca

  • Uważaj na atrapy: K2 Internet S.A., ACR


Nominowani w kategorii Strona brandowa:

  • MTVNHD Experience the music: K2 Internet S.A.

  • Nike Freebook: Artegence, Mindshare Poland

  • Strona brandowa: „Zywiec.com.pl”: Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o - zwycięzca


Nominowani w kategorii Branded kontent;

  • 360interactive.pl: GoldenSubmarine

  • Blog HTC: Blomedia Sp. zo.o, Zed Digital

  • Ford - Rodzinne Podróże: Mindshare Polska Sp. z o.o, Gazeta.pl - zwycięzca


Nominowani w kategorii Lojalność wobec brandu:

  • Turbanek.pl, czyli Przymiarka do Marka: MOSQI.TO

  • Wizz Ambassadors: Media Direction Digital, agencja Fenomem (Adrian Pietraszkiewicz)

  • Whiskas - Kolekcja Whiskas: Euro RSCG Digital, MARS Polska - zwycięzca


Nominowani w kategorii Kampanie społeczne i non-profit:

  • Akcja Społeczna „Policzmy Się”: Grupa Allegro, F 25 - interaktywny dom produkcyjny

  • Kampania non profit dla Greenpeace: „Bo mi zależy”: Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o ska

  • Włącz myślenie: Codemedia S.A., Fabryka Komunikacji Społecznej Sp. z o.o. - zwycięzca


Nominowani w kategorii Kampanie cross-mediowe:

  • Kampania cross mediowa: Męskie Granie 2011: Pride and Glory Huge Idea Sp. z o.o ska, Macroscope OMD - zwycięzca

  • Kamuflaż Małego Głoda: Mediacom

  • Play Try smartfon: Mediacom Interaction, GreyGroup Poland, K2 Internet

 

W kategorii Best In Show wygrała praca Nike Free (ze średnią głosów 16,15)

Nagrody specjalne Mixx Awards:

  • Człowiek Roku – Anna Sakowicz

  • Agencja Roku – 180 HB oraz Pride and Glory Huge Idea

  • Dom Mediowy Roku – Starcom

  • Marketer Roku – Grupa Żywiec

Nagroda specjalna Mixx: Krzysztof Golonka


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Firefox 8 przeszuka Twittera



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR