Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Zdjęcie opublikowane przez Biały Dom bije rekordy popularności

05-05-2011, 14:53

Śmierć Osamy bin Ladena jest wciąż jednym z najgorętszych tematów w sieci.

Śmierć przywódcy Al-Kaidy budzi bardzo duże zainteresowanie wśród internautów, co jak informowaliśmy niedawno, jest chętnie wykorzystywane również przez cyberprzestępców.

>>Czytaj także: Sony nie wyklucza, że za ostatnimi atakami stali Anonymous

Sonda
Szukałeś w sieci zdjęć zmarłego Osamy bin Ladena?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Serwis Flickr podzielił się statystykami zdjęcia opublikowanego w serwisie 2 maja przez Biały Dom. Możemy na nim znaleźć między innymi Baracka Obamę, Hillary Clinton, admirała Mike'a Mullena oraz wiceprezydenta Joe Bidena. Wszyscy wpatrują się uważnie najprawdopodobniej w znajdujące się przed nimi ekrany, gdzie transmitowano obraz z kamer umieszczonych na hełmach komandosów.

Administracja Flickra bardzo dokładnie śledziła statystyki popularności zdjęcia i już po zaledwie po pięciu godzinach wyświetlono je prawie 400 tys. razy (w szczytowym okresie 71 tys. razy na godzinę). Dla porównania, zwykle profil Białego Domu jest odwiedzany przez około 100 tys. internautów dziennie.

Obecnie zdjęcie tylko na Flickrze wyświetlono grubo ponad 1,6 mln razy, a władze serwisu przyznają, że to najszybciej zyskująca popularność grafika, jaką do tej pory umieszczono w witrynie. 

Jedno z najpopularniejszych zdjęć na Flickr
fot. The White House - Jedno z najpopularniejszych zdjęć na Flickr
Jak to zwykle bywa w przypadku popularnych grafik, również ta opublikowana przez Biały Dom doczekała się już dziesiątek humorystycznych modyfikacji. Prezydent Obama grający na konsoli czy dinozaur obserwujący poczynania komandosów to tylko niektóre z pomysłów internautów.

>>Czytaj także: FBI ostrzega: Podrobione wideo z bin Ladenem to wirus


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. HONOR








fot. Freepik



fot. ING