Zastrzyk praktycznej marketingowej wiedzy już w kwietniu podczas EastMedia

PATRONAT MEDIALNY, 31-03-2016, 11:53

Zbliża się druga edycja największej w Polsce Północno-Wschodniej konferencji poświęconej nowoczesnemu marketingowi - EastMedia. Charyzmatyczni prelegenci reprezentujący znane marki, aktualne i ważne tematy, praktyczna wiedza potrzebna każdemu, kto pragnie wznieść swoją firmę na nowy poziom. EastMedia już 15-16 kwietnia w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym.

East-Media

W świecie nieustannych przeobrażeń, „płynnej rzeczywistości”, mamy do czynienia
z niewyobrażalną do tej pory liczbą firm – wśród których tylko niewielki procent staje się mocnymi markami i włada świadomością klientów. Właśnie o tym chcemy mówić podczas EastMedia. Jak skutecznie promować swoje produkty i usługi? Jak korzystać z social mediów, aby wyprzedzić konkurencję? Jak budować przyjazną markę i stworzyć porywające success story? Jak dogonić gigantów w medialnej rewolucji? W końcu, jaką drogę musi obrać firma, żeby stać się marką? I co decyduje o tym, że marka niczym nowoczesna religia, potrafi pociągnąć za sobą tłumy jej wyznawców?

- Zaprosiliśmy porywających prelegentów, którzy na co dzień rozwijają własne przedsiębiorstwa lub zarządzają dużymi firmami nadając markom niepowtarzalną osobowość. Podzielą się oni praktyczną wiedzą i skutecznymi narzędziami z tymi, którym zależy na wzniesieniu swojej firmy na wyższy poziom rozwoju – informuje Anna Daszuta-Zalewska, Dyrektor Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego.

- 15-16 kwietnia będziecie mieli możliwość uczestniczyć w kolejnej edycji EastMedia! Na uczestników czeka 11 prezentacji, podczas których zostaną poruszone między innymi tematy dotyczące video marketingu, RTM, onboardingu czy też landingów. Nasze eventy cenione są nie tylko za wartościowe treści, ale również za atmosferę, networking i after party! Cieszymy się, że możemy organizować coś, co cieszy się tak dużym zainteresowaniem! – dodają Kamila i Piotr z EastCamp Białystok.

Naszymi gośćmi będą m.in.

  • Maciej Ossowski - Dyrektor Sprzedaży Enterprise w GetResponse odpowiedzialny za globalną ekspansję firmy,
  • Anita Kijanka - właścicielka agencji Come Creations Group zajmującej się działaniami wizerunkowymi z trzech obszarów: IT, branży kobiecej oraz zdrowia,
  • założyciele doradczego klastra SAIA działającego w formie zorganizowanej grupy ekspertów wyspecjalizowanych w określonych funkcjach w przedsiębiorstwie - Dariusz Marzec, Prezes Zarządu spółki Ekstraklasa S.A. , posiadający doświadczenie w sprzedaży i marketingu w międzynarodowych koncernach (L’Oreal Polska, Monster Energy, Coca Cola Hellenic) oraz  Krzysztof Grucela z doświadczeniem  menedżerskim w ramach działów: sprzedaży, kontrolingu finansowego, audytu oraz działu operacyjnego koncernu Coca-Cola Hellenic,
  • Michał Romanowski, Dyrektor Sprzedaży w Programa.pl związany z branżą marketingową od 10 lat; wspiera polskie firmy technologiczne na wczesnym etapie rozwoju w zakresie budowy wizerunku, marketingu i skutecznego oraz efektywnego pozyskiwania nowych klientów, a od roku działa jako broker usług IT,
  • Robert Marczak, Growth Manager w Landingi - aplikacji, która umożliwia samodzielnie tworzenie responsywnych landing page pod dowolną kampanię bez posiadania specjalistycznej wiedzy i pomocy działu IT,
  • Karol Wyszyński, Partner w agencji video online end-2-end - Los Videos, gdzie skutecznie udowadnia, że video online sprzedaje; organizator najważniejszych wydarzeń świata youtuberów: Orange Video Fest 2014 oraz Video Arena Ursynów 2015,
  • Anna Walaszek od 2008 roku buduje i cieszy się rozwojem eEngine Software House tworzącym rozwiązania dla e-handlu, projektującym aplikacje webowe i mobilne oraz świadczącym usługi outsourcingu IT.
  • Kamila Kiersznowska - PR & Social Media Manager firmy DrTusz, a wcześniej związana z agencją Isobar Poland,

Konferencja EastMedia skierowana jest do wszystkich osób zainteresowanych marketingiem, a w szczególności do właścicieli firm, pracowników działów marketingu, PR, sprzedaży, freelancerów samodzielnie rozwijających własną markę. W wydarzeniu odnajdą się te osoby, które mają świadomość nieustannych zmian, za którymi albo się na bieżąco podąża, albo się przegrywa. Jest to też świetna okazja do networkingu i poznania ciekawych osób z branży.

EastMedia odbędzie się w dniach 15-16 kwietnia w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym, przy ul. Żurawiej 71 w Białymstoku. Opłata konferencyjna za udział
w  dwudniowym wydarzeniu wynosi 39 zł brutto. Rejestracja na wydarzenie poprzez stronę eastmedia2016.evenea.pl. Więcej informacji o wydarzeniu na east-media.pl oraz facebook.com/EastMediaBialystok.

Organizatorzy: Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, EastCamp Białystok

Partnerzy: DrTusz, PlusBus

Patroni medialni: Online Marketing Polska, Dziennik Internautów, Nowy Marketing, MamStartup, Gazeta Wyborcza, BiałystokOnline.pl

Darmowe wejściówki dla Czytelników Dziennika Internautów

Mamy do rozdania dwie darmowe wejściówki na konferencję. Aby zdobyć bilet, wyślij e-mail na adres redakcja@di24.pl, odpowiadając na pytanie: dlaczego akurat Ty powinnaś/powinieneś wziąć udział w EastMedia? Na e-maile czekamy do środy 13 kwietnia, do godz. 18, nagrodzimy najciekawsze odpowiedzi.

Aktualizacja - 14 kwietnia:

Otrzymaliśmy sporo ciekawych odpowiedzi i po dłuższym zastanowieniu się postanowiliśmy przyznać darmowe wejściówki na EastMedia następującym osobom:

  • Michał Powichrowski,
  • Kamil Siwek.

Gratulujemy!


Tematy pokrewne:  

tag patronat DItag konferencjatag EastMediatag East-Media
Komentuj na Facebooku
Komentarze
comments powered by Disqus
To warto przeczytać










  
znajdź w serwisie

RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Czerwiec 2016»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930 
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2016 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.