Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Zarządzaj płatnościami wszystkich sklepów z jednego miejsca dzięki Dotpay

23-01-2017, 06:32

Płatności online są podstawowym narzędziem funkcjonowania sklepu internetowego. Techniczna obsługa płatności jest ważnym elementem całego procesu sprzedaży. Dogodna forma dokonywania transakcji w sieci sprzyja obrotom przedsiębiorstwa i zmniejsza ryzyko porzucenia koszyka, czyli przerwania transakcji.

W tym celu swoje usługi stworzyli dostawcy płatności internetowych, gwarantując szybkie i bezpieczne przelewy. Najpopularniejszym rozwiązaniem zaproponowanym przez inwestorów jest tzw. e-portfel. Polega na stworzeniu przez dostawcę wirtualnego konta, które można doładowywać i płacić w konkretnym sklepie internetowym.

Wraz z chęcią dokonywania zakupów w sieci, wzrasta też zainteresowanie transakcjami płatniczymi realizowanymi przez internet. Blisko 40 proc. internautów płaci za zakupy przy użyciu smartfona. Pozwala to załatwić sprawy w każdym miejscu i czasie. Niesie oszczędność czasu i pieniędzy.

Z badań „eCommerce Polska 2015” realizowanych dla Gemius wynika, że szybkie płatności przy robieniu zakupów preferuje 6 na 10 klientów sklepów internetowych. To częściej kobiety i konsumenci w grupie wiekowej od 15-34 lat.

System stworzony przez Dotpay pozwala w wygodny sposób zarządzać płatnościami dla klientów

Nowoczesny e-biznes musi więc sprostać wyzwaniom przyszłości i oczekiwaniom klientów. Jednym z najbardziej rozpoznawalnych w Polsce dostawców płatności mobilnych jest Dotpay. Struktura systemu zaprojektowana przez tego operatora, pozwala w prosty i intuicyjny sposób zarządzać płatnościami dla swoich klientów. Panel administracyjny sprzedawcy skonstruowano tak, by zarządzać z niego dowolną ilością sklepów w jednym miejscu. Jest on przeznaczony do obsługi transakcji, dyspozycji środkami, edycji danych, przeglądania szczegółów i historii transakcji. Pozwala szybko wyszukać dowolne płatności klientów oraz transakcje dokonywane w dowolnych sklepach sprzedawcy. Inwestor ma dostęp do ustawień każdego ze sklepów, może pobierać raporty oraz generować linki płatnicze. Ponadto może zlecać zwroty i wypłaty.

Rozwiązanie sprawdza się w przypadku licznie prowadzonych działalności sprzedażowych, pozwala bowiem zaoszczędzić czas podczas zarządzania płatnościami.

Ważne jest przy tym zachowanie prywatności klientów. Ich dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celach związanych z prowadzeniem działalności usługowej serwisu.

Panel administracyjny Dotpay udostępnia ponadto możliwość eksportowania i pobierania różnego rodzaju raportów, m. in. z transakcji, wypłat, księgowań i faktur. Są one dostępne w różnych formatach.

Adekwatnie do oczekiwań, raporty wysyłane są na wskazany przez sprzedawcę adres mailowy. Co istotne, mogą być one pobierane w czasie rzeczywistym, podobnie jak szczegóły transakcji. Ta funkcjonalność udostępniona przez Dotpay, pozwala sprzedawcom skrócić i zoptymalizować proces rozliczeń i księgowania płatności klientów.

Inwestor może ponadto tworzyć dodatkowych użytkowników panelu administracyjnego i nadawać im różne poziomy uprawnień. Sprawdza się to zwłaszcza, kiedy zaistnieje potrzeba udostępnienia pracownikom wglądu lub zarządzania konkretnymi opcjami. Najczęściej tworzone role to np. księgowy lub techniczny.

Dotpay jest doskonałym partnerem w e-biznesie. Z usług serwisu mogą korzystać zarówno podmioty gospodarcze, jak i osoby prywatne nie prowadzące działalności.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:





fot. Freepik




fot. Freepik



fot. DALL-E


Tematy pokrewne:  

tag komunikat firmy