Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Zapytaj internautów, jak nazwać firmę

02-06-2009, 12:38

Jeśli nie masz pomysłu na nazwę własnej firmy, produktu czy hasła reklamowego możesz skorzystać z pomocy internautów. Powstały niedawno serwis Nazwij.to chce zgromadzić społeczność  copywriterów, amatorów oraz profesjonalistów, którzy w zamian za nagrodę będą mogli wspomagać "procesy twórcze" tych, którym brak weny.

Serwis Nazwij.to jest platformą umożliwiającą przeprowadzenie konkursu na najlepszą nazwę dla firmy, produktu czy dowolnie wybranej rzeczy.

Osoba, która nie ma pomysłu np. na hasło reklamowe, może zwrócić się o pomoc do użytkowników portalu. Wystarczy, że zainteresowany kliknie w panelu na opcję "Dodaj konkurs", określi m.in. swoje wymagania oraz przewidywaną nagrodę dla zwycięzcy.

Każdy uczestnik konkursu widzi oceny swoich propozycji, co powinno pomóc w doskonaleniu własnych pomysłów i lepszym dostosowaniu ich do wymagań zlecających. Serwis nie wymaga dokonywania rejestracji przez internautów, aby mogli oni swobodnie korzystać z większości jego funkcji.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Nazwij.to