Zakupy online w trzech wymiarach

28-11-2007, 12:13

Połączenie zakupów z wirtualnym światem w trzech wymiarach to pomysł firmy Brookstone Inc. na przyciągnięcie nowych klientów.

Funkcjonujące obecnie sklepy internetowe niewiele mają wspólnego z atmosferą, jaką czuje się robiąc zakupy w centrum handlowym, chodząc od butiku do butiku. Oparte na zasadzie wyszukiwarki, oferują najczęściej bogate opisy wraz ze zdjęciami produktów. Dla niektórych klientów ważne jest jednak, by dać się ponieść zakupowym emocjom.

Jak podaje agencja Reuters, firma Brookstone Inc. uruchomiła właśnie internetowy sklep, istniejący jednak w trzech wymiarach. Ma on wygląd tradycyjnego punktu handlowego - znajdują się w nim zarówno sprzedawcy, jak i półki, na których stoją towary. Pomysłodawcy liczą, że dzięki temu uda im się przyciągnąć młodszych użytkowników, gdyż koncepcja sklepu nawiązuje konwencją do gry Second Life.

Dla firmy jest to jedynie uzupełnienie jej tradycyjnej oferty w prawdziwych sklepach. Przedstawiciele Brookstone są jednak zdania, że jest kolejny krok w ewolucji zakupów internetowych.

Następny artykuł » zamknij

Indeks internetowy na NASDAQ

Źródło: Reuters
  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Listopad 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930