Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Zakłady w internecie to coraz lepszy biznes

11-08-2006, 10:39

W trakcie ostatnich Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej polscy internauci zdecydowanie chętniej niż kilka miesięcy wcześniej odwiedzali strony z zakładami sportowymi - wynika z danych Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych (IIBR) i firmy Gemius SA.

W ciągu ostatnich miesięcy zakłady bukmacherskie online zyskują coraz większą popularność. Graczom odpowiada to, że mogą obstawiać 24 godziny na dobę, zawierać zakłady bardzo prosto i korzystać z licznych promocji.

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez IIBR, przed Mistrzostwami Świata zamiar zawierania w internecie zakładów związanych z mundialem deklarowało 4% dorosłych internautów. Jeżeli tylko co druga z tych osób zdecydowała się w rzeczywistości na zawarcie zakładu, to na podstawie deklarowanych na ten cel wydatków można oszacować, że na konta operatorów internetowych serwisów bukmacherskich w trakcie Mistrzostw Świata wpłynęło co najmniej 10 mln złotych.

Oczywiście część pieniędzy z zakładów wraca do obstawiających w postaci wygranych. Ile wynoszą realne zyski operatorów serwisów, a ile grających? To tajemnica branży.

Ponadto według szacunkowych danych firmy Gemius liczba użytkowników największych serwisów bukmacherskich online zwiększyła się w czerwcu w porównaniu z kwietniem ponad dwukrotnie, a w porównaniu z majem - bezpośrednio poprzedzającym mundial - o około 20%.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

PC-ty mają już 25 lat!

Źródło: Gemius