Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Wysyłaj paczki ze swojego sklepu do Rumunii i innych krajów Europy

08-11-2019, 09:17

Powierzając przesyłkę kurierowi, liczymy na solidność, terminowość oraz na to, że paczka w idealnym stanie trafi do odbiorcy. Dotyczy to szczególnie przedsiębiorstw, które swoją możliwości sprzedażowe opierają na sprawnych, szybkich i konkurencyjnych cenowo przesyłkach - jakiekolwiek opóźnienia mogłyby czasowo sparaliżować ich działalność i doprowadzić do ewentualnej utraty klientów. W dzisiejszym tekście skupimy się na czynnikach, które przedsiębiorstwa powinny wziąć pod uwagę wybierając dobrą firmę kurierską.

CzechLogistic

Wybór kuriera - najważniejsze kwestie

Konkurencyjna cena

Oczywistym jest fakt, że każde przedsiębiorstwo chce maksymalizować swoje korzyści oraz ograniczać niepotrzebne wydatki. Często większe wydatki związane ze współpracą z firmą kurierską oznaczają wyższą jakość usług; nie jest to jednak reguła. Na rynku znaleźć można bowiem usługodawców, którzy są w stanie zaoferować konkurencyjne stawki i jednocześnie profesjonalnie zatroszczyć się o klienta.

Dobra kadra na miarę złota

Niezależnie od branży, można wyróżnić firmy, które, dzięki wysokiej jakości usług, przyciągają do siebie klientów. Ów wysoka jakość usług w dużej mierze dotyczy stosunku kadry do klientów, ich zaangażowania i doświadczenia. Poszukując firmy kurierskiej, warto już na początku zwrócić uwagę na to, czy obsługa jest życzliwa, chętnie informuje nas o ofercie i cierpliwie odpowiada na nasze pytania. Taki pierwszy kontakt między przedstawicielem firmy kurierskiej a przedsiębiorstwem-potencjalnym klientem może dużo powiedzieć o tym, jak w dłuższej perspektywie czasowej będzie układała się współpraca.

Inne udogodnienia

Szybka dostawa to kryterium, które w dużej mierze decyduje o tym, że dana oferta kurierska wydaje się atrakcyjna. Nie jest to jednak jedyny czynnik; istnieje szereg innych, które decydują o tym, że przesyłki są wysyłane i dostarczane sprawnie, np.: elastyczność dotycząca walut, w których rozliczane są paczki pobraniowe, korzystna dla klienta obsługa zwrotów, gotowe integracje API z popularnymi platformami sklepowymi czy wsparcie marketingowe na rynku lokalnym.

Współpraca z CzechLogistic

Firmą, która spełnia wszystkie wyżej wymienione kryteria, jest CzechLogistic. To idealne rozwiązanie dla przedsiębiorstw, które interesuje wysyłka do Rumunii, na Słowację, Węgry czy do Czech. Oferuje klientom dostawę paczki w ciągu 48h oraz możliwość rozliczeń w złotówkach lub w walucie lokalnej, np. w rumuńskich lejach. Dzięki temu, że firma posiada sieć zagranicznych magazynów, może sprawnie obsługiwać zwroty zgłaszane przez klientów. Wysoki poziom informatyzacji systemu pozwala klientom śledzić na bieżąco swój stan zwrotów. To zwiększa możliwości sprzedażowe firmy - w końcu każdy z nas chętniej dokonuje zakupów, jeśli ma możliwość zwrócić produkt na terenie kraju, który zamieszkuje.

Współpraca z firmą CzechLogistic wiąże się też z komunikowaniem się systemów między sobą; w praktyce oznacza to, że mamy możliwość tworzenia przesyłek w automatyczny sposób oraz, co znacznie oszczędza czas, możemy drukować etykiety z gotowymi danymi klientów. Dzięki temu, że działalność CzechLogistic bazuje na wysokim poziomie informatyzacji, firma jest w stanie zaproponować swoim klientom bardzo korzystną cenowo ofertę, przy jednoczesnym utrzymaniu wysokiej jakości usług. Dotyczy to nie tylko rynku rumuńskiego, ale też Słowacji, Węgier i Czech. Stałe wsparcie kadry CzechLogistic, ich profesjonalizm i stale rosnące kompetencje sprawiają, że coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się zaufać tej firmie, dostrzegając w tej współpracy szansę na znaczne zwiększenie swoich możliwości sprzedażowych.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca

              *              





Ostatnie artykuły:



fot. DALL-E




fot. DALL-E



fot. Freepik