Wymiana centralki telefonicznej na serwer teraz 50% tańsza

09-07-2010, 10:55

Do wymiany tradycyjnych centralek telefonicznych na serwery komunikacyjne zachęca przedsiębiorców RRC Poland. Dzięki temu pracownik będzie dostępny zawsze pod jednym numerem niezależnie od tego, czy korzysta z telefonu komórkowego, czy biurkowego.

Wymiana ma być premiowana nawet 50-procentowymi upustami - zapowiada RRC Poland, autoryzowany dystrybutor Avaya IP Office w Polsce. Według niego taki zabieg powinien spowodować znaczny wzrost sprzedaży tego typu rozwiązań na naszym rynku.

>> Czytaj też: RRC: wzrost na rynku zaawansowanych systemów IT

Telefon IP Avaya 9640
fot. - Telefon IP Avaya 9640
- Chcemy pobudzić zainteresowanie technologiami, które są błędnie uważane za przeznaczone tylko dla najbardziej zamożnych firm - mówi Iza Woroniecka, dyrektor ds. sprzedaży RRC Poland. - Dzięki Avaya IP Office osoby zatrudnione w firmach pracują lepiej, a klienci są obsługiwani efektywniej. W dobie niepewnej sytuacji gospodarczej to po prostu inwestycja w rozwój przedsiębiorstwa – dodaje.

System IP Office obsługuje do 380 użytkowników w jednej lokalizacji. Może wykorzystywać różne rodzaje połączeń z siecią publiczną: linie analogowe, cyfrowe BRI lub PRI, SIP a także wszystkie rodzaje telefonów: analogowe, cyfrowe, IP, bezprzewodowe DECT czy też softphone'y.

>> Czytaj też: Co przyniesie rok 2010 telekomunikacji?

Możliwe jest połączenie wielu lokalizacji w jeden system z automatycznymi przekierowaniami i redundancją systemów (Multisite Networking). Z kolei nagrywanie rozmów zabezpiecza firmy i umożliwia szkolenie personelu.

RRC Poland oferuje promocyjne warunki sprzedaży Avaya IP Office do 31 września br.


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie



RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Czerwiec 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930