Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Gazety i magazyny w Amazonie będą zarabiać więcej. Udziały wydawców zostaną zwiększone do 70% przychodów ze sprzedanych tytułów. Wymagania są tylko dwa.

Sonda
70% udziałów ze sprzedanego tytułu w Kindle Store to:
  • nadal mało
  • dobry podział
  • za dużo
  • nie mam zdania
wyniki  komentarze

Od 1 grudnia br. Amazon.com pozwoli więcej zarabiać wydawcom prasy w Kindle Store. Zmiana dotyczy 70% udziałów ze sprzedanego tytułu dla wydawcy gazety lub magazynu (nie wlicza się kosztów dystrybucji, które dzielone są na wydawcę i Amazon). Wcześniej było to 30%, a dla autorów blogów wysokość udziałów pozostaje bez mian - też na poziomie 30%.

>> Czytaj też: Kindle DX dostępny już także dla Polaków

Kindle Store z najpopularniejszymi tytułami
fot. - Kindle Store z najpopularniejszymi tytułami
Aby wydawcy mogli skorzystać z oferty Amazonu, gazety i magazyny muszą spełniać dwa podstawowe wymagania. Przede wszystkim muszą one być dostępne dla użytkowników Kindle i innych obsługiwanych przez sklep aplikacji. Drugim wymogiem jest dostępność we wszystkich regionach, gdzie tytuł jest obecny.

Z Kindle Store korzystają m.in. wydawcy takich tytułów gazet, jak The New York Times, The Washington Post i The Daily Telegraph. W ofercie jest ponad 130 pozycji gazet i 40 tytułów magazynów (m.in.: Time, Newsweek, Forbes).

>> Czytaj też: Amazon wchodzi w aplikacje mobilne

Dodatkowo Amazon uruchomił nowe narzędzie dla wydawców, które ma ułatwić wprowadzanie tytułów. Jak podaje Amazon.com, wydawcy będą mogli szybko i łatwo utworzyć konto, dodać nowe tytuły i przeglądać je, zanim zostaną one udostępnione użytkownikom sklepu.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR