Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Do tej pory wydawcy prasy książki i filmy sprzedawali razem z gazetami. Teraz jeden z nich uruchomił sklepy internetowe pod markami swoich gazet licząc, że pomoże mu to w czasach wolnego wzrostu na rynku reklamy.

Wydawnictwo Gruner+Jahr Polska, do którego należą m.in. takie tytuły, jak Gala, National Geographic, Focus i Glamour, uruchomił sklepy internetowe z książkami, muzyką, filmami i grami komputerowymi pod markami własnych tytułów. Ma to być sposób na zwiększenie przychodów w sytuacji powolnego wzrostu rynku reklamy w prasie drukowanej.

Do tej pory jednak tego typu produkty sprzedawane były razem z kupowanym czasopismem. Gruner+Jahr Polska poszło jednak krok dalej i uruchomiło pięć sklepów internetowych - sklep.Kobieta.pl, sklep.Gala.pl, sklep.Focus.pl, sklep.Odyssei.pl i sklep.KlubRysia.pl. - Zrobiliśmy to właśnie dlatego, że uważamy, iż nasze marki mogą być platformą i nośnikiem, za pomocą którego możemy sprzedawać też produkty i usługi - tłumaczy Marcin Kozioł, dyrektor multimediów wydawnictwa.

W ofercie znajdują się nie tylko książki wydawane pod markami poszczególnych tytułów (np. National Geographic), ale także innych wydawców, co jest wynikiem współpracy z Kolporterem. Dzięki temu oferta sklepów jest znacznie bogatsza i ma przez to szanse być usługą rentowną.

Wydawnictwo nie zdradza ani warunków umowy z Kolporterem, ani założeń finansowych związanych z uruchomieniem nowego projektu. Liczy jednak, że milion osób miesięcznie odwiedzających strony czasopism jest dobrą bazą wyjściową, by rozpocząć sprzedaż produktów pod tymi markami.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Źródło: Gazeta Prawna