Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

W ciągu 10 lat istnienia spółka o2.pl przeszła sporą ewolucję - od oferowania bezpłatnych kont pocztowych do prowadzenia jednego z najpopularniejszych polskich portali, wspieranych przez coraz liczniejsze grono satelitarnych serwisów oraz usług. I to właśnie te pozostałe produkty spółki, rozwijane pod indywidualnymi markami, miały wpływ na zmianę nazwy firmy.

Przedstawiciele o2.pl poinformowali dziś o zmianie nazwy spółki na Grupa o2 Spółka z o.o.

- Nową nazwą chcemy podkreślić wagę innych, niż strona główna portalu, produktów spółki, a także konsekwentnie realizowaną strategię rozwijania wortali i innych usług jako oddzielnych marek. o2 to dzisiaj już nie tylko znany portal internetowy i poczta e-mail - tłumaczy Dariusz Kołtko, rzecznik Grupy o2.

Nowa nazwa podsumowuje ewolucję, którą firma przeszła od uruchomienia pierwszej usługi 10 lat temu - bezpłatnych kont e-mail w domenie go2.pl. Dziś o2 należy do czołówki polskich firm medialnych, docierając ze swoimi produktami do ponad 9 milionów Polaków.

Obok produktów tradycyjnie kojarzonych z dotychczasową spółką o2.pl, jak komunikator Tlen czy poczta o2.pl, w ostatnich latach na rynku pojawiły się projekty tej firmy, które niewątpliwe odniosły sukces w swoich segmentach, jak serwisy Wrzuta, Pudelek, czy Kafeteria.

W sumie firma posiada obecnie w portfelu ponad trzydzieści internetowych marek i zamierza dalej inwestować w nowe produkty i usługi. Dariusz Kołtko zapewnia, że mimo spowolnienia gospodarczego spółka, którą reprezentuje, utrzymuje dobre wyniki. W okresie od stycznia do sierpnia 2009 roku zanotowaliśmy wzrost przychodów o 10 %, przy spadku zysku brutto o 7 % w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku - mówi rzecznik firmy. Najwyraźniej dotychczasowa strategia jest właściwa i Grupa o2 nie zamierza schodzić z tej drogi. 


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR







Tematy pokrewne:  

tag o2.pltag Grupa o2tag Dariusz Kołtko