Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Wyborcza.biz nowy biznesowy serwis Agory

08-09-2009, 21:50

Wczoraj oficjalnie ruszył serwis Wyborcza.biz, adresowany do odbiorców zainteresowanych gospodarką. Znajdą w nim m.in. wyselekcjonowane, najważniejsze informacje ekonomiczne opatrzone eksperckimi komentarzami i materiałami dodatkowymi, np. wideo.

Jak wyjaśniają przedstawiciele serwisu Wyborcza.biz jest marką informacyjną obecną w dwóch mediach - łączy bowiem wiedzę i jakość dziennikarstwa redakcji gospodarczej „Gazety Wyborczej" z doświadczeniem i kompetencjami wydawców serwisów ekonomicznych portalu Gazeta.pl.

Wyborcza.biz - zrzut strony głównej
fot. - Wyborcza.biz - zrzut strony głównej
Na stronie można oglądać m.in. autorskie nagrania realizowane w nowoczesnym studiu telewizyjnym Agory oraz komentarze wideo do bieżących wydarzeń i artykułów. Uzupełniają je blogi dziennikarzy serwisu Wyborcza.biz oraz znanych ekonomistów, analityków giełdowych i menedżerów firm. Można też dyskutować o tekstach na forum, obejrzeć dokumenty źródłowe i infografiki.

Mocną stroną serwisu Wyborcza.biz mają być informacje własne - przekazywane rynkowi po raz pierwszy właśnie na jego stronach. Zespół serwisu korzysta też z doniesień agencyjnych, obudowując je własnymi komentarzami i wyselekcjonowanymi źródłami. W niektórych specjalistycznych dziedzinach Wyborcza.biz będzie sięgała po materiały z prestiżowych serwisów partnerskich, np. ze specjalnej sekcji Harvard Business Review.

Serwis tworzy 33-osobowy zespół składający się z dziennikarzy działu gospodarczego „Gazety Wyborczej" oraz dziennikarzy i wydawców serwisów ekonomicznych portalu Gazeta.pl.

- Zaskakująco szybko udało nam się połączyć dwa odrębne organizmy w jeden sprawny zespół - mówi Paweł Ławiński, zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej" odpowiadający także za internetowe serwisy biznesowe Agory. - Pomysł na osobny serwis ekonomiczny powstał w lutym tego roku, w marcu mieliśmy projekt. Pierwsze efekty współpracy widać było w połowie czerwca. Dla serwisu pracuje również grono specjalistów od rozwoju stron WWW i ekipa wideo.

Wyborcza.biz


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *