Wybieramy najlepsze słowa kluczowe

21-10-2015, 11:44

Słowa kluczowe, potocznie zwane także anchorami lub frazami kluczowymi kojarzą się tylko z jedną branżą - SEO. Frazy te określają słowa, pod którymi promowana strona ma być pozycjonowana. Docelowo pod tymi słowami w wynikach wyszukiwania Google ma pojawić się portal, który chcemy promować. Sam proces wyboru fraz kluczowych jest więc bardzo istotny dla całej kampanii SEO strony.

Zły wybór fraz kluczowych może generować wiele problemów. Nieprzemyślane i niesprawdzone frazy mogą narażać na zbyt duże wydatki, nie przynosząc oczekiwanego rezultatu w postaci ruchu internautów na stronie. Każdy pozycjoner i specjalista SEO rozpoczyna swoją kampanię od wyboru i analizy fraz kluczowych. Mamy jednak dobrą wiadomość dla tych, którzy amatorsko zajmują się pozycjonowaniem lub chcą sprawdzić, czy firma pozycjonerska rzetelnie dobrała frazy kluczowe - analizy można dokonać we własnym zakresie.

Dobór fraz kluczowych i ich analiza

Dobór fraz kluczowych warto zacząć od burzy mózgów. Wystarczy wybrać frazy, które sami byśmy wpisali, aby dotrzeć na naszą stronę. Oczywiście słowa kluczowe powinny w 100% odzwierciedlać tematykę strony i produkty/usługi, które można na niej znaleźć. Analizy powinni dokonywać nie tylko przedsiębiorcy dla własnych stron firmowych lub sklepów online, ale także blogerzy czy osoby prywatne, które promują swój portal tylko hobbystycznie.

Innym sposobem na zebranie informacji o frazach kluczowych jest przeanalizowanie stron konkurencji. Istnieje także wiele innych, wyrafinowanych i bardziej szczegółowych sposobów, aby stworzyć listę fraz, która sprawdzi się podczas kampanii SEO.

Gdy mamy już wybrane słowa kluczowe - czas poddać je analizie. Musisz wiedzieć, że nie każdy anchor jest wart pozycjonowania. W wielu przypadkach koszty mogą być niewspółmierne do oczekiwań. Trzeba sprawdzić, ile osób szuka danej frazy i jak bardzo jest ona konkurencyjna. W tym celu warto wykorzystać narzędzie Google - Keyword Planner.

Szczegółowe informacje na temat sposobu szukania fraz kluczowych i analizy znajdziesz na stronie the-first.pl – jak dobrać frazy kluczowe w kampanii pozycjonowania. Zapraszamy po darmową wiedzę z zakresu SEO!


Źródło: Komunikat firmy. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Firmy zainteresowane publikacjami prosimy o kontakt pod adresem kf@di24.pl

***


Komunikaty Firm to gwarantowane publikacje informacji prasowych i artykułów Twojej firmy lub Klientów Twojej agencji w Dzienniku Internautów, zawierające aktywny link, grafikę oraz możliwość wstawienia treści multimedialnych (YouTube, Vimeo).

Artykuły pozostają w serwisie co najmniej przez 12 miesięcy. Redakcja nie ingeruje w treść komunikatów firm.

Artykuły oferowane są pojedyńczo, w pakietach lub abonamencie (najtańsza opcja). Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu: reklamawdi@webtango.pl.


To warto przeczytać



fot. PR-imo





fot. WLmedia





RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  

suplementy ofio.pl newsy filmy i gry online idealdesign.pl - meble designerskie
« Czerwiec 2019»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Serwisy specjalne: