Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Wrześniowy maraton szkoleń SEO w Katowicach

OGŁOSZENIE 21-08-2015, 12:05

Nawet najmniejsza firma może osiągnąć spory sukces jeśli zadba o swoją promocję w sieci. Jest jednak pewien warunek – musi to zrobić z głową, a to wcale nie jest takie proste. Z głową, czyli kompleksowo i niekoniecznie utartymi ścieżkami. Taki punkt widzenia przyjęli organizatorzy tygodniowego Maratonu SEO, który odbędzie się we wrześniu w Katowicach.

Mów głośno, mów wyraźnie

Cykl szkoleń Xann SEM (xannsem.com) zaczyna się od samych fundamentów. Jeśli chcemy promować stronę, to musimy robić to tak, by od początku budować swoją reputację i zaufanie użytkowników. Przez budowanie wiarygodnych treści, które stworzą wizerunek specjalistów w danej dziedzinie. Przez sprawną komunikację w mediach społecznościowych. Wreszcie przez pokazanie potencjalnym klientom, że mamy coś do powiedzenia, a nie tylko sprzedajemy. Proste? Wbrew pozorom nie.

Już pierwszego dnia szkoleń, 21 września, będzie można się przekonać jakie pułapki czyhają przy tych pozornie łatwych działaniach. W programie szkolenia z Content Marketingu Jakub Makaruk (twórca najstarszego polskiego forum poświęconego SEO - PiO) opowie jak tworzyć treści, które nie tylko zaangażują internautów, ale przy okazji wesprą pozycjonowanie witryny. „Jak” to jednak dopiero pół sukcesu, na szkoleniu dowiesz się również gdzie i kiedy warto działać, by było to efektywne.

Tego samego dnia drugi z twórców PiO, Michał Makaruk, poprowadzi szkolenie z Social Media. Żadne kotki, żadne piąteczki. Social Media wymaga łączenia przemyślanych treści, wbudowanych funkcji marketingowych i starannej analityki. Michał pokaże jak to robić i po jakie narzędzia, czasem mniej znane, sięgać, aby wycisnąć ze społecznościówek więcej niż przeciętny „budowniczy profilu”. I zrobi to nie tylko na przykładzie Facebooka, Instagrama, czy Youtuba, ale też Google+, Pinteresta, czy nawet Foursquara.

Strona gotowa na Google i... na użytkownika

Content Marketing i Social Media to całkiem niezły sposób na sprowadzenie klientów na stronę, ale warto też pamiętać o tym, by witryna była czytelna dla wyszukiwarek i zrozumiała dla użytkownika. We wtorek 22 września Tomasz Wieliczko z Xann.pl opowie co wpływa na dobre postrzeganie stron przez Google i jak te czynniki podkręcić, aby serwis był szybko i dokładnie indeksowany.

Słuchacze dowiedzą się nie tylko o jakie znaczniki warto zadbać, lecz również jak dopilnować, by mobilni internauci mogli bezproblemowo poznać ich ofertę. Na tym jednak wtorkowe szkolenie się nie skończy. Tomasz wyjaśni także jak rozpoznać zafiltrowanie strony przez Google i jak za wczasu się przed nimi bronić. Całość zakończy się kursem użyteczności, który pomoże uczynić Twoją stronę firmową intuicyjną w obsłudze.

Dane, które przekujesz na sprzedaż

również we wtorek zorganizowane zostanie szkolenie z analityki internetowej, na którym dr Artur Strzelecki z SilesiaSEM.pl pokaże jak wiele można wycisnąć z Google Analytics. Dane same w sobie wiele jednak nie zmieniają. Za to umiejętna ich analiza da bardzo wiele i pozwoli ocenić, które działania sprawdzają się świetnie, a które należy poprawić, by zaczęły przynosić zyski. Co więcej, dane te pozwolą zidentyfikować problemy na samej stronie – i tym samym poprawić poziom sprzedaży generowanej przez witrynę.

 Szkolenia Xann SEM 

Jak robić White SEO?

Pozycjonowanie nie jest proste, a pozycjonowanie zgodne z zasadami Google by było skuteczne wymaga profesjonalnego podejścia. Co to oznacza i jak się za to zabrać? O tym będzie można usłyszeć w środę 23 września na szkoleniu dr Artura Strzeleckiego.

Artur podchodzi do sprawy kompleksowo, analizując wiele kwestii. Przedstawi jak zdobywać naprawdę mocne linki z domen posiadających świetną reputację w oczach tak Google, jak i internautów. Czasem przez uzyskanie odpowiednich relacji, czasem przez odnalezienie miejsc nadających się do internetowego „recyklingu”, kiedy indziej przez dostarczenie innym serwisom treści idealnie wpasowujących się w ich tematykę.

Szkolenie obejmie także techniki SEO dla wyszukiwań mobilnych, testy zależności pomiędzy Social Media a wynikami SEO i zaawansowane metody optymalizacji, jak np. użycie mikroformatów. Poznasz też dobre praktyki w zakresie budowania zaplecza i sposoby konstruowania umów pozycjonowania, które będą opłacalne dla obu stron. A na koniec deser: Artur opowie w jaki sposób pogodzić White Hat SEO z automatyzacją swojej pracy.

Pokonaj Google!

Czwartek 24 września to dzień, w którym zaprezentowane zostaną ciężkie armaty – idealne do walki z Google gdy konkurencja w wynikach wyszukiwania jest duża, a właścicielowi firmy zależy na błyskawicznych efektach. Tego dnia Tomasz Wieliczko i Robert Niechciał powiedzą CI, w jaki sposób można w krótkim czasie uzyskać ogromną liczbę odnośników. Ogromną i bez przerwy rosnącą. Co przy tym najlepsze – przy minimalizacji pracy własnej. Perełką tego dnia szkoleń będą omówienia niestandardowych testów SEO oraz prezentacje blackhatowych działań na żywo.

Warsztat Black Hat SEO

Ostatniego dnia Maratonu SEO, czyli w piątek 25 września, przeprowadzone zostaną prezentacje narzędzi Black Hat SEO. Tego dnia Tomasz Podolski i Daniel Janiszewski pokażą w jaki sposób szybko zdobywać listę dopasowanych tematycznie miejsc, w których można pozyskiwać odnośniki. Zaraz potem uczestnicy szkolenia będą mogli poznać oprogramowanie wydatnie odciążające pracę pozycjonera. Na koniec przedstawione zostaną sposoby na wzmacnianie już uzyskanych linków do strony.

Program szkoleń:

21 września: Content Marketing jako element SEO cz. I (Jakub Makaruk)
22 września: Optymalizacja i usability stron – SEO cz. II (Tomasz Wieliczko)
23 września: White Hat – poziom zaawansowany – SEO cz. III (dr Artur Strzelecki)
24 września: Black Hat SEO – poziom zaawansowany – SEO cz. IV (Tomasz Wieliczko, Robert Niechciał)
25 września: BHS Workshop – SEO cz. V (Daniel Janiszewski, Tomasz Podolski)

 

Szczegóły można znaleźć na stronie XannSem.com.

Wydarzenie organizowane jest przez firmę Xann Internet Solutions.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. HONOR








fot. Freepik



fot. ING


Tematy pokrewne:  

tag xanntag szkoleniatag SEOtag SEM