Wojsko otwiera sklep internetowy

20-06-2018, 16:37

​Rynek zbytu na powojskowy sprzęt jest ogromny, dlatego Agencja Mienia Wojskowego oprócz otwierania sklepów stacjonarnych, zdecydowała się uruchomić sprzedaż przez internet. Można w nim kupić dla przykładu używane kombinezony pilotów czy tarcze trenerskie. Po kilku dniach istnienia sklepu niemal połowa asortymentu została wykupiona.

Sklep internetowy AMW postawił na oryginalne opisy produktów. Tarcza treningowa nie jest zwykłą łapą trenerską, ale “(...)przyda się nawet tym, którzy swoje życie związali z boksem w open space, gdzie wyrabia się targety. Bo zawsze lepiej niż na tarczy wrócić z tarczą z internetowego sklepu AMW”. W dodatku "po co robić coś w białych rękawiczkach, kiedy można w czarnych? I to takich prosto z wojska?”. Kombinezon pilota to z kolei “idealne ubranie dla wszystkich, którzy marzą o życiu z odrobiną polotu. (...) W nim wszystko pójdzie fruwająco. W zestawie z przyciemnianymi okularami pozwoli poczuć się jak Tom Cruise w „Top Gun”. 

Pierwsze dni działania e-sklepu to był prawdziwy szturm. Przemysław Wierzba z AMW informuje, że do demobilu wpłynęło blisko 800 zamówień na kwotę ponad 75 tys. zł. 

W ciągu pięciu dni sprzedało się m.in. 1000 chusteczek do nosa, 400 niezbędników 3-częściowych, 200 latarek kieszonkowych, ponad 180 peleryn-namiotów, blisko 150 mazaków do czyszczenia butów, ponad setka toreb polowych brezentowych. Dużym zainteresowaniem cieszyły się też szalokominiarki, kapelusze polowe, rękawice, rogatywki, berety, hełmy menażki i manierki. Agencja Mienia Wojskowego zapowiada, że sukcesywnie będzie dodawać nowe produkty. W planach jest też uruchomienia platformy aukcyjnej.

Źródło: Blue Media


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie



RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Grudzień 2018»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31 

Reklama:

pożyczki

Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2018 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.