Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Właściciele firm spędzają z radiem 5 godz. dziennie

komunikat prasowy 27-10-2011, 11:36

Każdego dnia ponad 80 proc. właścicieli firm słucha radia, co trzeci z nich przez ponad 6 godzin. To atrakcyjna grupa docelowa, podejmują ona bowiem decyzje zakupowe dotyczące nie tylko własnego gospodarstwa domowego, ale też firmy.

Właściciele firm częściej słuchają stacji radiowych niż przeciętny Polak. Każdego dnia 81,4 proc. osób z tego targetu włącza radio, w każdym tygodniu jest to już 95 proc.

Zasięg dzienny radia ogółem

Właściciele firm spędzają z radiem średnio 298 minut w ciągu dnia. Jedna trzecia z nich ma włączony odbiornik przez ponad 6 godzin dziennie.

Struktura słuchaczy wg dziennego czasu słuchania

Dotarcie do tego targetu poprzez radio jest tym łatwiejsze, że wiele stacji jest wprost skierowanych do menedżerów, dyrektorów, prezesów, przedstawicieli wolnych zawodów czy właśnie właścicieli firm. Co szósty słuchacz takich stacji, jak Chilli Zet, RMF Classic czy Tok FM, to właściciel firmy. Emisja spotów w takiej stacji może być efektywnym i względnie tanim sposobem dotarcia do tej grupy docelowej lub idealnym uzupełnieniem szerszej kampanii w mediach mainstreamowych.

Struktura słuchaczy

Dane: Radio Track, Millward Brown SMG/KRC, VII-IX 2011

Czytaj też: Sezonowi reklamodawcy coraz więcej wydają na promocję w radiu


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *