Firma Insider zapowiada rozwój mobilnej aplikacji zakupowej Allegro. Firma poinformowała dziś o podjęciu współpracy z Allegro w zakresie m-commerce.
Wśród dedykowanych mobilnych rozwiązań Insidera dla aplikacji Allegro znalazły się tzw. Mobile Push, czyli spersonalizowane powiadomienia, wysyłane do użytkownika w chwili, gdy ten nie korzysta z aplikacji. Usługa Mobile Push wykorzystuje segmentację klientów pod kątem wybranych parametrów. Tworzone na tej podstawie powiadomienia są dostosowywane do preferowanej przez użytkownika treści, a także wysyłane w najlepszym dla użytkownika czasie oraz z częstotliwością, która - według zapewnień dostawcy rozwiązania - nie wyda się danemu odbiorcy zbyt drażniąca.
Allegro będzie korzystało z następujących rodzajów Mobile Push-y:
Kolejnym mobilnym rozwiązaniem firmy Insider, z którego będzie korzystać aplikacja Allegro są powiadomienia in-app. Mowa tutaj o komunikatach wysyłanych do użytkowników aktualnie korzystających z aplikacji zakupowej. Przykładem takiego powiadomienia może być zaprezentowany klientowi komunikat zachęcający do zwiększenia wartości koszyka zakupowego np. do kwoty 100 zł, aby móc otrzymać bonus w postaci bezpłatnej dostawy.
Z rozwiązań firmy Insider korzysta ponad 200 firm z różnych regionów świata. W Polsce są to m.in. KFC, Pizzaportal.pl, Próchnik, Wojas, Multikino, 4FunTV czy Matras.
Komunikaty Firm to gwarantowane publikacje informacji prasowych i artykułów Twojej firmy lub Klientów Twojej agencji w Dzienniku Internautów, zawierające aktywny link, grafikę oraz możliwość wstawienia treści multimedialnych (YouTube, Vimeo).
Artykuły pozostają w serwisie co najmniej przez 12 miesięcy. Redakcja nie ingeruje w treść komunikatów firm.
Artykuły oferowane są pojedyńczo, w pakietach lub abonamencie (najtańsza opcja). Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu: reklamawdi@webtango.pl.
|
|
|
|
|
|
|
|
Serwisy specjalne: |