Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Wirtualny miesięcznik rzuca rękawicę „Playboyowi” i „CKM”

GazetaPrawna.pl 30-06-2010, 19:10

„Monkey Magazyn” oferuje treść typową dla męskich magazynów – zdjęcia rozebranych kobiet, a także sekcje tematyczne dotyczące sportu, gadżetów, filmów, gier, muzyki, motoryzacji. Jednak w przeciwieństwie do obecnych na rynku konkurentów dostępny jest za darmo i tylko w interaktywnej formie w internecie.

– Planujemy pozyskać 100 tys. aktywnych użytkowników przy pierwszym numerze – zapowiada Łukasz Wylęga, prezes i udziałowiec 9 Senses Media Group, do której należy spółka E-Publishing, wprowadzająca pismo na polski rynek. Wydaje je na licencji wydawnictwa Dennis Publishing.

Brytyjski pierwowzór ukazuje się jako tygodnik od czterech lat. Miesięcznie dociera średnio do ponad 283,5 tys. czytelników i nie narzeka na brak reklam, które pozwalają mu się utrzymać.

 

Więcej szczegółów w Gazecie Prawnej w artykule pt. Darmowy „Monkey” powalczy z "Playboyem" i "CKM" o mężczyzn

Michał Fura

gazeta prawna


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *