Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Wielki wyścig Asusa z Acerem o polski rynek tabletów

GazetaPrawna.pl 07-02-2011, 12:40

Producenci laptopów szykują się do walki o rynek tabletów. Asus, obecny lider sprzedaży notebooków w Polsce, w drugiej połowie roku zacznie sprzedaż czterech tabletów z serii Eee Pad: Slider, Transformer, MeMO i Slate o trzech przekątnych ekranu: 12,1, 10,1 oraz 7,1 cala.

– Celujemy w przełom sierpnia i września – mówi „DGP” Szymon Winciorek, dyrektor rozwoju biznesu Asusa w Polsce.

Depczący mu po piętach Acer wprowadzi swoje dotykowe urządzenia w kwietniu. Będą to cztery modele o dwóch przekątnych 10 i 7 cali – zapowiada Juliusz Niemotko, country manager Acera w Polsce.

Obaj producenci zetrą się z Apple’em i jego iPadem, a także Galaxy Tab Samsunga. W sprzedaży dostępny jest też tablet firmy Creative.

Ceny urządzeń Asusa i Acera nie są jeszcze znane. Ale nie będą znacząco odbiegać od oferty konkurentów: iPada kupić można od ok. 2 tys. zł, a Galaxy Taba od ok. 1,8 zł. Tańszy jest Creative – od 1 tys. zł.

Dariusz Wędrowski z Samsung Electronics Polska ujawnia „DGP”, że od listopada do końca 2010 r. sprzedało się ok. 8 tys. sztuk Galaxy Tab. Widzimy duży potencjał w segmencie tabletów – mówi Wędrowski.

Więcej szczegółów w Gazecie Prawnej w artykule pt. Wielki wyścig Asusa z Acerem o polski rynek tabletów

Michał Fura

gazeta prawna


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR







Tematy pokrewne:  

tag tabletytag Samsungtag iPadtag Galaxy Tabtag ASUStag Appletag Acer