Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Więcej respondentów z Polski ufa reklamom w telewizji niż w internecie

12-02-2021, 12:36

Przekazy marketingowe w tradycyjnych mediach wzbudzają większe zaufanie wśród respondentów z Polski niż w mediach społecznościowych.

YouGov na zlecenie Campaign przeprowadził badanie zaufania do reklam w 10 różnych mediach - od tradycyjnych jak radio i telewizja, po internetowe. W badaniu wzięło udział ponad 18 tys. osób z 17 państw.

Okazuje się, że 40% ankietowanych Polaków uważa telewizję za wiarygodne źródło informacji marketingowych. Najbardziej ufają reklamom w telewizji Hindusi - 69%. Najmniej Duńczycy i Szwedzi (po 37%) oraz Polacy. Średnio reklama w telewizji wzbudza zaufanie 52% osób, które wzięły udział w badaniu.

Jeżeli chodzi o reklamy emitowane w platformach, takich jak Facebook, Instagram czy Tik Tok to darzy je zaufaniem 38% Polaków. Przed nami znaleźli się Hindusi (48%), respondenci ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich (45%) i Meksyku (39%). Globalny uśredniony wskaźnik zaufania do reklam w social media wyniósł w tym badaniu 28%.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: YouGov/Campaign



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR







Tematy pokrewne:  

tag zaufanietag YouGovtag reklamatag badania