Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Wraz z początkiem lipca amerykańska sieć telewizyjna CNN odświeżyła swą witrynę internetową, umożliwiając m.in. darmowy dostęp do wybranych materiałów filmowych, za które do tej pory trzeba było płacić.

Przez kilka tygodni nowy szablon strony udostępniony był dla zwiedzających w wersji testowej. 1 lipca ostatecznie zastąpił on stary układ witryny - jednocześnie pojawiły się nowe funkcje.

Jedną z nich jest odnowiony dział wideo, zawierający materiały filmowe podzielone na poszczególne kategorie tematyczne. Zrezygnowano z formatu Microsoft Media na rzecz technologii flash - filmy dostępne są teraz w większej rozdzielczości: 575x325 pikseli.

Co najważniejsze - dostęp do tych treści jest od teraz bezpłatny, wcześniej wymagał on od internautów zakupienia abonamentu. Zmianę swej taktyki CNN tłumaczy wzrostem w ostatnich latach zapotrzebowania na treści wideo. W niedalekiej przyszłości planowane jest uruchomienie streamu live, a także wprowadzenie automatycznego doboru materiałów w zależności od lokalizacji odwiedzającego witrynę.

Podobną strategię obrały stacje informacyjne na całym świecie. Niemiecka telewizja n-tv od dłuższego już czasu udostępnia niemal cały swój program na żywo w Sieci.

Polska stacja TVN24 również jakiś czas temu odświeżyła swoją witrynę, umożliwiając oglądanie większości materiałów reporterskich, w tym pełnego wydania Faktów TVN. Transmisja na żywo w tym przypadku nadal pozostaje jednak płatna - za darmo posłuchać można fonii TVN24, ale tylko z terenu Polski.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *