Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Weź udział w badaniu GetResponse i wygraj unikatowe nagrody

PATRONAT MEDIALNY 25-01-2013, 09:36

Zespół GetResponse po raz kolejny poddaje analizie rodzimy rynek e-mail marketingu. Tym razem zbada, jak użytkownicy poczty e-mail postrzegają newslettery, które otrzymują.

Eksperci z GetResponse, największego w Polsce dostawcy usług e-mail marketingowych, wystartowali z kolejnym projektem badawczym na temat e-mail marketingu - "Email marketing widziany oczami internautów". Tym razem postanowili zmierzyć się z opiniami użytkowników poczty e-mail na temat działań e-mail marketingowych.

Aby wziąć udział w badaniu, wystarczy poświęcić 45 sekund i odpowiedzieć na kilka zamkniętych pytań umieszczonych w ankiecie internetowej. Wszystkie odpowiedzi zostaną przeanalizowane i opublikowanie w formie raportu. Wnioski z badania pomogą marketerom lepiej poznać oczekiwania i nastawienie internautów do e-mail marketingu, co może przełożyć się na skuteczność prowadzonych kampanii.

Każdy, kto wypełni ankietę i poda swój adres e-mail, weźmie udział w losowaniu unikatowych niespodzianek sygnowanych logo GetResponse. Nagrody będą losowane co drugi dzień w trakcie trwania badania, a zwycięzcy ogłaszani na facebookowym profilu GetResponse.

Badanie potrwa do 8 lutego.

Aby wypełnić ankietę, wystarczy wejść na stronę http://app.getresponse.com/survey.html?survey_id=14055

Patronami medialnymi badania są: Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, IAB, Brief, Marketingowiec.pl oraz Dziennik Internautów.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR