Firma WebSmarty wprowadziła na rynek spersonalizowany system mailingowy. Nowe rozwiązanie ma sprawić, że nadawca będzie mógł wysyłać dokładnie takie wiadomości, jakie chciałby otrzymywać jego odbiorca.
System mailingowy opracowany przez WebSmarty wysyła wiadomości utworzone na podstawie zainteresowań użytkownika. Swoją wiedzę buduje poprzez analizę zachowania internauty. Dzięki temu na elektroniczną skrzynkę pocztową odbiorcy docierają tylko te listy, które odpowiadają jego potrzebom - zapewnia producent rozwiązania - co pozwala oszczędzić adresatowi czas, jaki musiałby poświęcić na poszukiwanie pożądanej informacji lub produktu.
- Zasada działania systemu spersonalizowanego mailingu jest prosta - specjalne skrypty umieszczone na stronie internetowej badają upodobania użytkownika, w tym historię dokonań oraz przeglądania. Na ich podstawie dla każdego odbiorcy tworzona jest indywidualna korespondencja. Posłużę się przykładem: klient sklepu internetowego kupił ubrania dla swojego 3-letniego dziecka. Przed zrealizowaniem zamówienia otrzymuje on na swój adres mailowy specjalną ofertę zakupu produktów komplementarnych. W ten sposób zwiększa wartość zamówienia. Za rok natomiast w swojej skrzynce znajdzie już aktualną propozycję dla 4-latków - mówi Łukasz Krasnopolski z WebSmarty.
Aplikacja mailingowa WebSmarty wykorzystuje w swoim działaniu system personalizacji, co umożliwia precyzyjne określenie grupy docelowej oraz utrzymywanie długofalowego kontaktu posprzedażowego z odbiorcą. Narzędzie automatycznie wysyła informacje w stosownych porach, bez konieczności stałej kontroli działań z zakresu e-mail marketingu.
Osoby zainteresowane nowym narzędziem marketingowym na rynku dodatkowe informacje znajdą na stronie producenta: www.websmarty.net
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|