Warsztaty z Advanced Android Programming w Warszawie

07-08-2017, 13:54

Zapraszamy do udziału w 3-dniowych, praktycznych warsztatach Advanced Android Programming, dzięki którym będziesz tworzyć m.in. aplikacje o lepszej jakości i w krótszym czasie, a także nauczyć się je testować.

Program warsztatów Advanced Android Programming

Dzień 1

  1. Fragmenty zastosowania i wady fragmentów 
  2. Biblioteka zgodności – dostęp do fragmentów poniżej API 11
  3. Korzystanie z fragmentów do tworzenia UI dla smartfonów i tabletów
  4. Cykl życia fragmentów
  5. Użycie fragmentów
  6. FunWithFragments – możliwości fragmentów i sposób użycia
  7. TumblrViewer – przeglądarka blogów z UI dedykowanym dla tabletów
  8. NawigationDrawer – menu boczne do przełączania pomiędzy blogami
  9. Łatwe pobieranie danych z API Tumblr – biblioteki AQuery (proste zapytania HTTP) i Gson (mapowanie JSON<->POJO)
  10. Implementacja własnych adapterów – korzystanie z ViewHolder i ConvertView w celu
  11. Przyśpieszenia wyświetlania widoków na liście
  12. Implementacja nawigacji Master-Detail z wykorzystaniem fragmentów na smartfonie i tablecie
  13. Rozpoznawanie typu urządzenia z wykorzystaniem zasobów
  14. Komunikacja Fragment->Activity i Fragment->Fragment
  15. DialogFragment – zalecany sposób wyświetlania dialogów

Dzień 2

  1. ATMLocator – korzystanie z Google Maps i ORM
  2. Konfiguracja API Google Maps w projekcie
  3. Pobieranie lokalizacji użytkownika z GPS oraz na podstawie adresu
  4. ORMLite – mapowanie obiektowo-relacyjne w Androidzie
  5. Wybieranie jednej z dostępnych opcji – komponent Spinner
  6. Pole tekstowe wpisywania adresu z podpowiedziami
  7. Zapisywanie danych bankomatu w bazie danych i wyświetlanie ich na mapie
  8. Testowanie aplikacji na Android
  9. Testy jednostkowe z użyciem Robolectric – zalety, wady i problemy
  10. Testy instrumentacyjne z użyciem Robotium – automatyzacja testów manualnych
  11. Calabash – alternatywne narzędzie do tworzenia i uruchamiania scenariuszy testów
  12. Przykład Continous Integration z użyciem Jenkins CI

Dzień 3

  1. Architektura aplikacji i przydatne biblioteki od Square
  2. ButterKnife
  3. Dagger
  4. Otto
  5. Picasso
  6. Retrofit
  7. Architektura aplikacji w oparciu o powyższe biblioteki
  8. Material Design – dostosowywanie aplikacji
  9. Co wyróżnia Material Design
  10. Korzystanie z biblioteki AppCompat i Design Support
  11. Przejście z ActionBar na Toolbar
  12. Kolorowe akcenty i nowe style
  13. NawigationView
  14. CardView ­ organizacja widoków w karty
  15. RecyclerView ­ nowa sposób wyświetlania kolekcji widoków
  16. SwipeRefreshLayout
  17. Pallete ­ dynamiczne dobieranie koloru do zawartości obrazów
  18. Efekty: paralaksa i Ripple

Koszt: 2350 zl netto
Przy zgłoszeniach do 13.08. 2017 roku obowiązuje cena 1970 zl netto!

Formuła: BYOD
Zgłoszenia: cleverpoint.typeform.com


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
To warto przeczytać

fot. Pixabay



fot. Pixabay



fot. Pixabay



fot. Deloitte






  
znajdź w serwisie

RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
« Grudzień 2017»
PoWtŚrCzwPtSbNd
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2017 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.