Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Nietypową kampanię walki z rakiem piersi zapoczątkowała kanadyjska organizacja Rethink Breast Cancer, licząc, że dzięki temu uda się zwiększyć świadomość zagrożenia wśród kobiet oraz skuteczność leczenia.

Rethink Breast Cancer (RBC) to pozarządowa organizacja zajmująca się problematyką raka piersi. Według danych, którymi dysponuje RBC, choroba ta jest najczęstszą przyczyną śmierci kobiet w wieku od 15 do 40 lat. Jednocześnie organizacja przekonuje, że niewiele wystarczy, by znacznie obniżyć ponure statystyki.

Na utworzonej stronie internetowej www.boobywall.ca RBC promuje samodzielne metody sprawdzania, czy z piersiami jest wszystko w porządku.

Program nazywa się TLC - od angielskich słów "touch, look, check" (dotknij, popatrz, sprawdź). Kobiety proszone są o umieszczenie zdjęć swoich piersi (w ubraniu lub bez) na wirtualnej ścianie, co ma zachęcić kolejne panie do "samo-diagnostyki" - pisze agencja Reuters.

Organizatorzy zapewniają, że zostanie zachowana całkowita anonimowość zamieszczonych zdjęć, choć dają możliwość umieszczenia tam swojego imienia, a także dedykacji dla osoby zmarłej na raka. Liczą także, że ich inicjatywa wpisze się w powszechne zainteresowanie serwisami społecznościowymi, na których idei cały pomysł po trosze się opiera.

Serwis nie stawia żadnych wymagań wobec kobiet - nie mają znaczenia kolor skóry, budowa ciała czy pochodzenie.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Następny artykuł » zamknij

Sony BMG w Amazon - bez DRM

Źródło: Reuters



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR