Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Wakacje z bankową aplikacją mobilną

09-07-2018, 22:35

Z badania #MobilnyPortretPolaka wynika, że 92% krajan korzystających ze smartfona zabiera go zawsze lub prawie zawsze ze sobą. To przykładowo narzędzie do płacenia za wakacyjne pamiątki, sprawdzania stanu konta/historii transakcji z dowolnego miejsca oraz opłacania zapomnianych przed urlopem rachunków.

Bankowe aplikacje mobilne są często wyposażone w funkcję lokalizacji, która pozwala znaleźć najbliższy bankomat lub oddział banku, co jest bardzo przydatne podczas urlopu w nieznanym miejscu. Już 31% użytkowników smartfonów korzystających z bankowości mobilnej deklaruje, że szuka w ten sposób bankomatów, a tyle samo osób szuka placówek bankowych. Co ciekawe, za pośrednictwem smartfona kupujemy też ubezpieczenia turystyczne i komunikacyjne. Zakup ubezpieczenia tą drogą deklaruje 11% użytkowników smartfonów.

Smartfon to również narzędzie do płacenia za zakupy (aż 41% użytkowników tych urządzeń, korzystających z bankowości mobilnej płaci BLIKIEM, a 30% zbliżeniowo), sprawdzania stanu konta/historii transakcji (92% użytkowników smartfonów korzystających z bankowości mobilnej) oraz opłacania zapomnianych przed urlopem rachunków (płaci tak 58% użytkowników tych urządzeń korzystających z bankowości mobilnej).

Badanie #MobilnyPortretPolaka zostało przeprowadzone przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS w grudniu 2017 na reprezentatywnej 1000-osobowej ogólnopolskiej próbie Polaków w wieku 18 i więcej lat. Technika badawcza: CATI.

Źródło: Bank Millennium


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:


fot. Samsung



fot. HONOR