Voicebot Piotr - pracownik przyszłości w Wolters Kluwer

17-11-2020, 12:45

W obecnym świecie biznesu chyba nie ma gorętszego tematu niż sztuczna inteligencja. Idąc z duchem czasu i obecnymi trendami wiele firm decyduje się na wykorzystywanie narzędzi wspartych Al, by jeszcze lepiej optymalizować biznesowe procesy oraz oddziaływać na potrzeby klientów.

Rozwiązania głosowe nie są już nowością w wielu instytucjach finansowych – w bankach, u operatorów komunikacyjnych. Z biegiem czasu podbijają jednak wiele innych rynków. Ciekawym wykorzystaniem voicebota może pochwalić się Wolters Kluwer będący wiodącym dostawcą profesjonalnej informacji, oprogramowania i usług, szczególnie z obszaru LegalTech (technologii prawniczych). Jest również organizatorem szkoleń i konferencji. Ich voicebot Piotr to świetny przykład wsparcia działań firmowych.

voicebot piotr inteliwise

Postęp technologiczny motywacją do szukania coraz to nowych rozwiązań

Asystenci głosowi wykorzystują zaawansowaną analitykę oraz Al, czyli sztuczną inteligencję, by najpierw zrozumieć klienta, a następnie jak najlepiej odpowiedzieć na problem, z którym dzwoni. Voicebot Piotr od Wolters Kluwer potrafi się przedstawić oraz opowiedzieć, w jakim zakresie udzieli klientowi pomocy. W momencie gdy Piotr czegoś nie rozumie, zwraca się do klienta z prośbą o powtórzenie pytania. Piotr jest też wyczulony na wulgaryzmy i w przypadku ich pojawienia się prosi o zachowanie kultury wypowiedzi. Jeżeli natomiast nie mamy ochoty komunikować się z Piotrem, możemy poprosić go o połączenie z konsultantem, co też uczyni.

Voicebot Piotr pracownik przyszłości - możliwości voicebota Wolters Kluwer

Szereg możliwości Piotra jest bardzo długi. Dzięki niemu klient może otrzymać pomoc w większości sytuacji, z jakimi zwykle boryka się infolinia. Piotr posiada informacje na temat nieopłaconych zamówień, jest w stanie pomóc w otrzymaniu proformy, faktury czy jej duplikatu. Klient może się dowiedzieć od Piotra, jaki status ma złożone przez niego zamówienie. Piotr pomoże wycofać zgody marketingowe oraz zmienić dane w koncie klienta.

Wyjątkowość posiadania voicebota jako dodatkowego pracownika to też szereg innych korzyści. Dzięki temu, że jest on w stanie obsłużyć niezliczoną ilość połączeń, sprawia, że właściwie na infolinii nie ma kolejek, co zwiększa szybkość obsługi i wzrost zadowolenia klientów.

Voicebot Piotr kolega z pracy - wsparcie etatowych pracowników firmy

To jednak nie wszystko, co Piotr może zaoferować firmie. Poza wsparciem klientów voicebot jest też pomocną dłonią dla pracowników. Przez to, że zajmuje się on schematycznymi działaniami oraz odpowiadaniem na najczęściej występujące pytania, ma możliwość przekierowania połączeń do odpowiedniego pracownika. Pracownicy są też dzięki Piotrowi odciążeni i mogą skupić się na bardziej wymagających firmowych obowiązkach.

Mając Piotra za współpracownika, może się wydawać, że jest on olbrzymią konkurencją dla stałych pracowników firmy. Jednak jest zupełnie odwrotnie. Voicebot co prawda przejął część obowiązków „żywych” pracowników, nie znaczy to jednak, że ich zupełnie pozbawił. Wręcz przeciwnie, raczej ich odciążył.

Dodatkowe korzyści z funkcjonowania narzędzia voicebot

Skuteczność voicebota jest mierzona podobnie jak klasycznych chatbotów tekstowych. Dzięki przeprowadzonej analizie i odsłuchach jest możliwość sprawdzenia jak często voicebot odpowiada poprawnie na zapytania klientów oraz ile rozmów udało mu się obsłużyć całkowicie samodzielnie.

Statystyki wykazują, że podobnie jak inne systemy konwersacyjne, także voiceboty mogą obsłużyć nawet 80% rozmów w pełni samodzielnie. Te liczby są zapewnieniem, że voicebot to bardzo skuteczne rozwiązanie i możliwość dla wielu biznesów. Poza opisanymi powyżej funkcjonalnościami zastosowanie tego rozwiązania pozwala podnieść jakoś świadczonych usług. Raporty z pracy voicebota pozwalają na analizę potrzeb konsumenckich i dają obraz do dalszych działań biznesowych.

Piotr w Wolters Kluwer wzmocnił obsługę klienta i podniósł jej wydajność. Dzięki niemu wzrosła też jakoś świadczonych przez firmę usług. Jest doskonałym narzędziem, wspomagającym codzienną pracę, pomagającym w optymalizacji wielu procesów jak również przynoszącym oszczędności.

Więcej o InteliWISE S.A.

InteliWISE S.A. – dostawca oprogramowania i usług chmurowych opartych o AI (artificial intelligence, algorytmy sztucznej inteligencji) dla polskich oraz globalnych klientów, w tym z listy Fortune 500, rankingu największych amerykańskich przedsiębiorstw. Firma wspiera obsługę klienta oraz cyfrową transformację biznesu (digital transformation), integrując technologie inteligentnej automatyzacji i zwiększając efektywność e-commerce oraz e-marketingu. Ma na swoim koncie ponad 200 zrealizowanych wdrożeń rozwiązań takich jak Chatbot, Voicebot, Live Chat czy Contact Center. Spółka InteliWISE jest kwalifikowana w TOP10 globalnych dostawców technologii “Virtual Agent”, według niezależnej firmy analitycznej Forrester Research oraz posiada opatentowaną w USA technologię inteligentnego rozpoznawania języka naturalnego. InteliWISE jest notowane na Giełdzie Papierów Wartościowych rynku New Connect, (ticker: ITL), strategicznie wsparcie zapewnia Intel Capital, a akcjonariuszem firmy jest Grupa Asseco. 

Więcej o Wolters Kluwer Polska

Wolters Kluwer Polska – wiodący dostawca profesjonalnej informacji, oprogramowania i usług. Swoją ofertę kieruje w szczególności do prawników, księgowych, pracowników sektorów finansowo-księgowego, audytu, zarządzania ryzykiem i compliance oraz kadry zarządzającej w samorządach i podmiotach ochrony zdrowia.
Naszym celem jest dostarczanie aktualnych, wiarygodnych i obiektywnych informacji prawnych i branżowych, które profesjonalistom wielu sektorów pomagają podejmować decyzje i osiągać sukces zawodowy. W dobie nieustannych zmian i przyspieszającej digitalizacji tworzymy i rozwijamy cyfrowe produkty i usługi, szczególnie z obszaru LegalTech (technologii prawniczych).


Źródło: Publikacja partnera. Wydawca nie odpowiada za treści nieredakcyjne. Kontakt dla firm zainteresowanych publikacjami w DI: kf@di24.pl

***


Komunikaty Firm to gwarantowane publikacje informacji prasowych i artykułów Twojej firmy lub Klientów Twojej agencji w Dzienniku Internautów, zawierające aktywny link, grafikę oraz możliwość wstawienia treści multimedialnych (YouTube, Vimeo).

Artykuły pozostają w serwisie co najmniej przez 12 miesięcy. Redakcja nie ingeruje w treść komunikatów firm.

Artykuły oferowane są pojedyńczo, w pakietach lub abonamencie (najtańsza opcja). Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu: reklamawdi@webtango.pl.


To warto przeczytać


fot. Ericsson














RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  

idealdesign.pl - meble designerskie
Serwisy specjalne: