Vivid Games w drodze na NewConnect

27-02-2012, 22:52

Spółka chciałaby zakończyć sprzedaż akcji w ciągu najbliższych dwóch tygodni i zadebiutować na NewConnect w drugim kwartale bieżącego roku. Rozpoczęto już rozmowy z inwestorami.

- Akcje będą dostępne zarówno dla inwestorów prywatnych, jak i funduszy. W obu przypadkach zainteresowanie jest duże. Spółka działa w atrakcyjnej branży, dynamicznie się rozwija i ma jasno sprecyzowaną strategię rozwoju, dlatego wierzymy, że projekt odniesie sukces - zapowiada Marcin Duszyński, prezes Capital One Advisers, doradcy inwestycyjnego spółki.

Vivid Games zamierza wyemitować nowe akcje o wartości 3 mln zł, a dotychczasowi akcjonariusze nie planują sprzedaży posiadanych papierów. Obecnie spółka pracuje równolegle nad kilkoma projektami dla smarfonów oraz PlayStation Vita, m.in. kontynuacją opartej na oficjalnej licencji FIM gry Speedway GP 2012 czy grą Neon Mania Heat w modelu freemium.

Tydzień temu City Interactive odstąpił od umowy z Vivid Games. Vivid miał wyprodukować dla spółki zależnej City Interactive mobilną wersję gry Sniper: Ghost Warrior. Komentując rozwiązanie umowy na podwykonawstwo z City Interactive, prezes Vivid Games, Remigiusz Kościelny podkreśla, że nie wpłynie to w żaden sposób plany związane z debiutem na NewConnect ani na prognozy finansowe na bieżący rok i kolejne lata.

Czytaj też: Facebook i Groupon na giełdzie - czy grozi nam pęknięcie bańki internetowej?

- Decyzja City Interactive jest dla nas oczywiście zaskoczeniem, tym niemniej nie wpływa ona znacząco na sytuację spółki, a tym bardziej jej plany debiutu na NewConnect. Paradoksalnie - rozwiązanie umowy spowoduje, iż część naszych najlepszych specjalistów z wykorzystaniem wiedzy i doświadczenia zdobytego w trakcie produkcji Snipera będzie mogła wcześniej zaangażować się w autorskie projekty spółki, które charakteryzują się wyższą rentownością i stanowią główny element rozwoju na kolejne lata - tłumaczy Remigiusz Kościelny.

Vivid Games działa na rynku od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Wśród najbardziej znanych są m.in. seria Ski Jumping, FIM Speedway GP oraz Speedball 2. W trakcie swojej działalności spółka zrealizowała z sukcesem ponad 150 projektów.


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy