Vectra ma problemy w Elblągu

, 29-09-2011, 07:53

Nadal nie wiadomo, co spowodowało awarię, wskutek której niektórzy mieszkańcy Elbląga zostali odcięci od internetu lub połączenie jest bardzo słabe. Występują też problemy z telefonem od prawie dwóch tygodni. Na co mogą liczyć abonenci?

Do Dziennika Internautów zgłosił się zaniepokojony Czytelnik, informujący o awarii w sieci Vectra:

Od mniej więcej 17 września 2011 roku posiadacze internetu z firmy Vectra, zamieszkujący w Elblągu, mają ogromny problem z internetem. Teoretycznie internet jest, a praktycznie co bliżej nieokreślony czas (od kilkudziesięciu sekund do kilku minut) występuje przerwa w dostawie internetu (...) Jakiekolwiek interwencje w Biurze Obsługi Klienta nie pomagają. Odpowiedź jest jedna - żadna usterka nie występuje.

Sonda
Korzystasz z usług Vectry?
  • tak
  • nie
wyniki  komentarze

W rozmowie z Dziennikiem Internautów rzeczniczka Vectry informuje o zaobserwowanych problemach w niektórych rejonach Elbląga. Nie znamy przyczyn pojawiania się tych przerw, usilnie pracujemy nad jak najszybszym ich zlokalizowaniem i usunięciem. Przepraszamy naszych abonentów za zaistniałą sytuację i zapewniamy, że zrobimy wszystko, co możliwe, aby nie powtórzyła się w przyszłości – tłumaczy rzecznik Vectry Monika Żelazko.

Vectra nie chce udostępnić informacji odnośnie liczby poszkodowanych abonentów, nie możemy też liczyć na listę obszarów czy konkretnych ulic, gdzie występują problemy. Na portalu Elbląskiej Gazety Internetowej wpisało się jednak blisko sto osób. Internauci szukają także pomocy na profilu dostawcy na Facebooku. Jak zapewnia Monika Żelazko, tego typu awaria zdarzyła się po raz pierwszy.

Co mogą zrobić abonenci?

Abonenci mogą liczyć na obniżenie comiesięcznych opłat, jednak po złożeniu reklamacji. Procedura jest taka: abonent składa w Vectrze reklamację w formie pisemnej lub ustnej. Zostaje ona zarejestrowana przez nas w systemie. Wtedy dokładnie weryfikujemy zgłoszone uwagi i zawiadamiamy abonenta o rezultacie. Oczywiście w przypadku potwierdzenia naszej odpowiedzialności następuje odpowiednie obniżenie opłat – dodaje Żelazko.

Vectra nie informuje o przewidywanej dacie naprawienia usług dostępu do internetu i telefonii stacjonarnej. Czytelników Dziennika Internautów poinformujemy, gdy tylko sytuacja ulegnie zmianie.


Źródło: DI24.pl
Wszystkie Listy czytelników kierowane do DI są czytane przez redaktorów. Niektóre pytania / prośby do redakcji mogą dotyczyć szerszego grona internautów, wymagać wypowiedzi ekspertów lub zainteresowanych stron, wówczas traktowane są jako tematy interwencyjne. Wszelkie sprawy, którymi Waszym zdaniem powinniśmy się zająć prosimy kierować na adres: interwencje@di.com.pl
Komentuj na Facebooku
Komentarze
comments powered by Disqus
Komentarze archiwalne    Zobacz wszystkie (11)
To warto przeczytać








  
znajdź w serwisie

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Listy
Listy  
Jak czytać DI?
Newsletter

Podaj teraz tylko e-mail!



RSS
Copyright © 1998-2017 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.