Vectra: liczba abonentów rośnie, ale możliwości techniczne są większe

10-01-2012, 20:40

Wraz z końcem grudnia 2011 roku liczba klientów Vectry przekroczyła 800 tysięcy. Jednak nie każdy właściciel gospodarstwa domowego mający możliwości techniczne, by korzystać z usług firmy, jest nimi zainteresowany.

Według Vectry podany wyżej wynik został osiągnięty dzięki konsekwentnej realizacji hasła „Dajemy więcej”, zgodnie z którym usługi firmy mają wyróżniać się na tle konkurencji.

Wzrost liczby klientów Vectry w okresie minionego roku
fot. VECTRA - Wzrost liczby klientów Vectry w okresie minionego roku
Dzięki temu sukcesywnie rośnie liczba klientów Vectry w każdej z oferowanych kategorii. Obecnie spółka ma 386 tys. abonentów telewizji cyfrowej, 331 tys. odbiorców internetu stacjonarnego i 20 tys. mobilnego oraz ponad 113 tys. abonentów telefonicznych.

Czytaj też: Cablecom: 1,37 Gbps w tradycyjnej sieci kablowej

Jeśli wziąć pod uwagę rynek telewizji, Vectra pod koniec 2011 roku docierała do 600 tys. gospodarstw domowych, gdzie z jej usług korzystała nieco ponad połowa mieszkańców (385 960 abonentów telewizji cyfrowej lub 382 763 telewizji analogowej). Oznacza to, że robi to więcej niż połowa gospodarstw domowych dysponujących możliwościami technicznymi do korzystania z usług Vectry.


Źródło: materiał nadesłany do redakcji
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy