Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

UKE: Przechodzenie klientów z TP do Tele2 bez skarg

26-02-2007, 10:50

Usługa WLR umożliwia klientom Telekomunikacji Polskiej (TP) przejście do innego operatora, który przejmuje od TP obsługę połączeń telefonicznych oraz pobieranie abonamentu. Wprowadzenie usługi w pełni udało się już TP oraz Tele2 - poinformował Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE).

Spotkanie podsumowujące proces wprowadzania usługi WLR (Wholesale Line Rental), czyli hurtowego dostępu do sieci, odbyło się 23 lutego br. w siedzibie UKE. Wzięli w nim udział przedstawiciele Telekomunikacji Polskiej S.A. oraz Tele2 Polska Sp. z o.o.

Podczas spotkania w UKE obie strony zadeklarowały zadowolenie z procesu wdrażania Decyzji WLR. TP i Tele2 utworzyły wspólny zespół, w którym uczestniczyli przedstawiciele pionów technicznych i obsługi klientów z obu firm.

Ponadto, strony utworzyły platformę informatyczną, umożliwiającą efektywne wdrożenie usługi. Kwestie, które były problematyczne, obie firmy rozwiązały w ramach prac zespołu.

Strony nadal usprawniają wzajemną komunikację, w tym także komunikację dotyczącą uszkodzeń, jak również na bieżąco rozwiązują pozostałe problemy, które jednak nie mają wpływu na sprawną obsługę zamówień WLR.

Liczba wniosków złożonych przez Tele2 do TP wyniosła 177 tys. W UKE nie odnotowano skarg abonentów związanych z wdrażaniem WLR.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: UKE