Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Największy na świecie serwis mikroblogowy wytacza kolejną broń przeciwko spamerom: prawo - czytamy na blogu Twittera. Gdy techniczne zabezpieczenia okażą się niewystarczające, usługa będzie rozwiązywała problemy na drodze sądowej.

Niezwykle szybki wzrost Twittera wymaga kolejnych środków walki ze spamem - poinformowali na blogu właściciele usługi. Obecnie z witryny korzysta ponad 140 milionów użytkowników z całego świata.

Czytaj także: Mobilne reklamy Twittera teraz także dla iOS oraz Androida

- Chociaż spam jest niewielką częścią wiadomości, jakie znaleźć można na Twitterze, wiemy, jak irytujący może być - informuje zespół usługi. - Nasi inżynierowie kontynuują walkę ze spamerami, a dziś dodajemy do naszego arsenału kolejną broń: prawo.

Obecnie na Twitterze publikowanych jest każdego dnia ponad 340 milionów wiadomości. Aby uniknąć zalewania użytkowników niechcianymi tweetami, twórcy mikroblogowej witryny chcą walczyć w sądzie z internautami, którzy tworzą narzędzia ułatwiające aktywność spamerom.

Twitter, który wkrótce może być wykorzystywany również do płatności w sieci, ujawnił, że złożył w sądzie w San Francisco wniosek przeciwko pięciu najbardziej "agresywnym" dostawcom narzędzi dla spamerów. Tym postępowaniem chcemy uderzyć w samo źródło - czytamy na blogu Twittera. - Po unieszkodliwieniu dostawców tego typu oprogramowania będziemy mieli pewność, że nie jest ono dostępne dla innych spamerów.

Czytaj także: Twitter także od prawej do lewej


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca

              *              

Źródło: Twitter